Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 8, 2010

Demam lagi...

Dia ni asal berat cecah je 17kg...
Mesti demam.. pastu turun balik 1kg-2kg
Sejak demam semalam... baru minum susu 2 botol..
Tu pun sikit yang amat..
Makan lansung takmo..
Dah beli nugget KFC pun takmo jugak..

Tapi nasib baik demam kali ni cuma demam sahaja..
Takde asthma..
Tapi sempat jugak ler dia memuntah semlm..
Kat sekolah..
Kat dalam kereta aki..
Kat dalam klinik..

Malam tadi dia tido kejap je..
Tido dalam 12.30 a.m.. Kul 4.00 a.m dah bangun balik..
Tgk TV smpi ler skang..
Sat lagi nak kena hangkut gak pi pejabat kejap..
Aku lum mintak cuti lagi ni..
Boleh laa handphone.. aku pi tinggalkan kat PID Langkap..
So, nak call sapa pun tak leh sebab takde nombor..
.
.
.

1 comment:

ibh said...

Sian lak tgk khaleep ni..Hope cepat sembuh..