Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 13, 2010

Sambal ikan keli...


cr gambar from http://cendanakasih.blogspot.com


Tak padan dengan pagi tadi dah makan nasi...
Tengahari pun nasi lagi :)

Kali ni pi beli jauh sket dari PID...
Kedai Kak Yang..
Sambal ikan keli dia mmg marbeles..
Wpun pakai cili blender je..

Sampai pejabat tgk jam dah 1.44 tgh..
Kena bergegas makan sbb kul 2.00 geng Paddayapa mai..

Sampai lupa nak snap gambor..

Layan pulak dengan teh o ais limau...
Mmg heaven :)

Hari ini adalah untuk entry2 tidak berkualiti..
(cam laa sebelum2 ni berkualiti sangat...)

Sebab sangat sibuk menyiapkan nota Picasa 3..
Untuk Kem ICT Sabtu ni..

Sikit lagi nak siap..
Pn Rozdia sabar ye...
Siap je aku emel utk di cetak dan di photocopy :)
.
.
.

5 comments:

m.q said...

sedapnya makan ikan keli masak sambal
lapo la pulakkkk

Farra Dhelina said...

lagi2 sambal ijo kak!! cili api! kena lak cili api tu kasar2, pehhhh mabelesss!!!

I want to lose weight said...

Cili Ijao aku tak berani..

Nnt berak berapi-api kuar lahar hijau :))

PUSAT TERNAKAN KELI KANVAS PULAU PINANG said...

keli bagus untuk wanita mengandung...nk tahu sbb mai tgk blog keli oh keli...

I want to lose weight said...

Tapi ikan keli tak boleh makan selalu..

Takut bisa lekat dalam badan