Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 18, 2010

Penat tahap maksimum...


Setelah berkampung kat PID Langkap 3 hari..
Semlm dalam kul 6.15ptg terus cabut balik Tg Malim..
Inche Izman dok sms kata Khaleef demam panas..
Demam lagi..

Terhoyong-hayang bawak kete pasal mengantuk sangat..
Nak benti rasa cam buang masa lak..
Nak cepat smpi rumah..

Sekali masa dah dekat smpi Slim River..
Rasa dah cam maksimum sangat mengantuknya..
Sampai garisan jalan pun dah berbalam-balam..

Hala masuk laa highway dengan harapan nak tido sekejap..
Selalukan sblm tol tu ada tempat rehat..

Sekali tgk.. takde tempat rehat..
Ada kawasan berpagar yang banyak sgt motor polis trafik..
Tak peduli dah.. benti gak celah2 tu nak tido..

Lelap laa dalam 10 minit..
Sekali bangun tgk penuh kete-kete BMW sekeliling aku..
Sumer kete2 baru...
Cam2 jenis... cam2 series...

Tiba2... Tora Terbang terasa sungguh kerdil..
Cam seekor semut merah dalam kandang harimau serbian..

Mesti BMW-BMW tu baru balik konvoi..
Sumer pandang aku muka jaki je..
Cam laa aku bawak Buggati Veyron kheeeennn..

Apa pun aku selamat gak smpi rumah dlm kul 7.30 mlm..

Mula2 janji nak masak..
Tapi angkat kaki pun dah tak larat..
Jangan tak percaya tau..
Inche Izman yg masak malam tadi..

Sangat sedap itu sardin & telur dadar..
Aku makan bertambah2 smpi licin nasi seperiuk..

TQ Bie..
Mami dah lupakan pasal mesin basuh 12kg dgn dryer tu..

(untuk minggu ni... :))
.
.
.

3 comments:

NoVemBerLaDy said...

minggu ni je la yeee..
hahahah.. sah minggu depan..
ingat balik..!

nurulhudaresad said...

huuhu.....minggu dpn silap2 up lagi kg tu....huhuh....

m.q said...

hahahaha...kiv dulu yer mesin 12kg tu??
hehehe