Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 26, 2010

Akak korang sudah makin sihat...


Sorry sebab lama tak hapdet LWC..
Ikutkan dah kuar PMC dari Sabtu...
Tapi mood hilang sebab "Cik Pong" aku sungguh sakit..
Nak kencing tu... cam nak pi cabut gigi..
Punya trauma..

Hari ni dah hilang sket sakit tu..
Tapi masih ngilu..
Sela masa kencing pun dah lebih kurang 4 jam..
Tak cam sebelum ni.. setiap 15 minit nak kencing..

Appendiks minor yg aku hidapi..
Hanya dirawat guna antibiotik utk sementara..
Doktor pun tak advice aku operate..
Sebab baby baru nak masuk 3 bulan..
Takut bius akan menyebabkan komplikasi lain pada baby..

Pregnant kali ni mmg sangat mencabar..
Dengan mual & loya masih tak abih..
Tapi tak leh lak selalu2 pi muntah..
Takut nanti appendiks bengkak balik akibat tekanan muntah..

Selsema & batuk yg maintain sebulan tak hilang..

Harap2.. sebab mengandung teruk..
Nanti bersalin senang ler hendak-hendaknya..
Atas nasihat Dr Zain dan Dr Ratna..
Depa cadangkan aku cuba normal dahulu..
Makanya rasmi ler aku tukar hospital bersalin..
Dari KPJ Shah Alam ke PMC Sg Buloh..

Sapa-sapa yang tanya Khaleef..
Dia OK.. cuma malas pergi sekolah sbb lama cuti..
Dia pun ala2 trauma gak bila aku hilang..
Maybe sbb dia tengok aku naik ambulan..
Pastu terpaksa lak tinggalkan aku dalam wad..
So skang ni nak melekat jelah pada mami..

Esok ler aku citer pasal dia..
Dengan rambut kalong ningkan terbaru dia..

Untuk kawan2 yang SMS.. emel.. FB..
TQ very much..
Terasa diri ini sangat disayangi hokay :)
.
.
.

5 comments:

Unknown said...

rindu coretan kak zel...semoga bertambah sihat kak.take care

Unknown said...

fuh mmg mencabar btul dugaan ko kali nih......apa2 take care!

noradzlina.kamdani said...

jaga diri baik2. rest bnyk2.

aNiS tHe BumbleBee said...

kak zel..semoga cepat sembuh ye...kuatkan semangat..sy doakan jugak key...

ms.GrEEn said...

wah..dah makin sihat alhamdulillah..ari2 kiter bukak blog akak..tp xde update..mmg sgt risau ok..hehehe..ape2 pon..jaga diri..dont worry to much:)