Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 1, 2010

Tayar pancit di pagi Jumaat yang mulia...

Bukan hanya satu.. TAPI DUA !!!

Belah kiri.. depan belakang pancit hokay..

Dah ler pagi tadi pasai dah lambat...
Desup sikit punya laju anta budak2 ni pi tadika..
Time tu dah perasan.. stering agak senget ke kiri..
Pastu berat sket.. dah tak cam stering Mitsubishi GT merah :))

Lepas anto tu.. g beli nasi lemak pulak..

Kat situ baru aku perasan tayar 2-2 dah leper..

Desup lak pi stesen minyak.. nak pam tayar...

HARAM NAK RETI.. padahal hari Ahad laki aku dah ajor..
Yang minggu sudah aku sibuk sgt nak pam sendiri tu..
Aku pam kasi kuar angin..
Bukan masuk angin..

Yang tadi.. pam tu lansung takde bunyi apa2
Aku kah yang bengap.. atau pam itu yg rosak..

Terus desup pi kedai tayar.. nasib baik dah bukak..
Risau gak.. tak leh nak call PM sbb hp abih battery..
Lambat bebenor dah ni..

Tayar depan ada lubang sajer..
Tapi takde apa2..

Tayar belakang ada paku..
Mesti mula2 paku tu aku langgar ngn tayar depan..
Pastu bersinambungan langgar ngn tayar belakang..

Yang herannya...
Tak pasal2... jahitan ketiak baju kurung ni..
2-2 belah tertetas..

Adakah tadi aku pam tayar pakai ketiak ?
.
.
.

5 comments:

makcikrehan said...

gelak guling-guling! :))

adooiiii....

iswatie "colours of life" said...

mmg malang nasib ko hari Jumaat nih..cepat pi mandi bunga....

iera me casa........ said...

heheheh ka zell..

dugaan sungguh di ari jumaat yang mulia ni yee...

m.q said...

aduhaiiii
lawak sunggoh tak terkata

noradzlina.kamdani said...

bwk bersabo..mgkn ada hikmah di sebaliknya...