Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 13, 2010

Malam tadi dan ini pagi...

Ye... mak yong tak mual & muntah malam tadi..
Bantai nasi 2 pinggan lauk ayam black pepper & ikan merah berlada..

Inche Izman pun sukahati tgk bini dia dah berselera gajah balik..

Inche Izman skang ni kerap balik..

1- Risaukan bini dia yg dok muntah tapi tak lembik-lembik
(klu lembik.. ada chance ler MC barang 3-4 hari)

2- Risaukan anak tunggal dia yg skang ni wat silap sket sure kena tempik..

Pagi ni pun.. bangun dengan perut kenyang..
Sisa saki baki makanan malam tadi masih ada kot..
Tu yang bersemangat waja je tak mual..

Sebelum apa-apa hal..
Hadap lagi sepinggan nasi dengan lauk semlm..

Layannnnnnn hokay...
Sampai pejabat pun muka kerenyeh je wpun hari ni smpi Jumaat keje sorang..

Maknanya..

Untuk mengelak daripada mual & loya..
Aku harus sentiasa berada dalam keadaan kenyang bulat..
Kalau kenyang sipi-sipi...
Memang bantai muntah sampai kering air perut..

Suker tak?

Suker... suker...

p/s: Sapa tak suker.. maknanya dia tak sayang Puan Zel :))
.
.
.

4 comments:

m.q said...

layan jer kak
selagi boleh makan
hadap jer
janji akak & keluarga akak bahagiee
eheheh

Natrah Norlin said...

makan je la sis..saya doakan segalanya2 selamat dan berjalan dengan lancar..

Dilla Ady said...

beznye leh makn tanpa syak dan ragu2 serta jayanye nih zel..

lagi pulak bile si hubby tak kisah..harus la memcam kite nk makan kan..

adianiez AIDA said...

suker !