Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 19, 2010

Khaleef tidak sihat balik..

Sepanjang berada kat Langkap..
Sepanjang tu gak laa Papa dia dok sms..
Kalep demam..
Kalep muntah..
Kalep lelah..
Kalep batuk..
Kalep selsema...

Huhuhu.. risau je aku kat sana...

Semlm bawak lagi pi klinik..
Untuk kali yang ke-3..
Ambik gas pulak..
Selalu lepas nebulizer ni dia akan sihat balik..

Kalau papa takde..
elok je dia duduk sorang pegang sndr..
Kalau papa ada.. mesti nak papa pegangkan..

Skang ni kalau tanya sayang sapa no.1..
Mesti jawab PAPA NO.1... No.2 Aki... No.3 Maklong... No. 4 Wan...
Mami nombor spoloh !!

Nampak sangat dia marah sbb aku dok tinggalkan dia selalu la ni..

Keje laa Kalep woi..
Ko tu menan nak mahal2 je..
Baju nak Osh Kosh cap plaza GM je..
Selipar nak Asadi..
Spender nak Ultraman (lebih mahal dari spender aku)

Apa pun.. semoga Khaleef cepat sihat..
Mami bila ko batuk je... terus pucat..
Takut muntah atas toto..

Takut mesin 12kg yang dikejar tak dapat...
Mesin 7.5kg yang dikendong tu jahanam :))
.
.
.

7 comments:

quezul said...

zel, sediakan gayung/baldi kecik kat sebelah kalep masa dia demam...sy selalu wat camtu..memula dulu, tiap kali anak demam, pasti 2,3 lai cadar kena basuh...skrg tidak lg...asal dgr dia batuk, terus hulur gayung....

m.q said...

sian kalep. smoga cepat sembuh.

aiksss..mesin 12kg muncul balik???
hihihih

I want to lose weight said...

Que...

Dia mmg sengaja tak nak..
Kadang2 dah dengar dia batuk tu cepat2 bawak ke bilik air..

Pastu dia meraung nak muntah atas toto jugak..

dia kalau sakit.. mengada satu macam

I want to lose weight said...

Hehehe.. tu laa kan..
Belum abih lagi pantang 7 hari..
Dah sebut2 balik

Farra Dhelina said...

alahai kak zel oii.. hihi kompem gelak klu bc entry akk nih..adeiii yg tang spender tak tahan tu..hahaha

quezul said...

ala ciannyer..penat la kalo mcm tu..ngan peknen lg...dia dh biasa muntah atas toto eik?...

anak demam ni memang pe'el lain mcm sket..kdg2 menguji kesabarn dibuatnyer...

FAIZA AMIR 2001 said...

siannnnn ayeepp,cepat sembuh....tp menten cute tuh.....mcm tak demam:):)