Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 27, 2010

Hari paling gembira...

Ni hari terakhir di PMC...
Masa ni Dr Zain dah kasi discharge..
Hari pertama masuk tak lapar sgt..
Sebab sebelum warded.. aku dah makan nasi siap2...

Pastu...
2 hari ni tak makan apa-apa..
Air setitik pun tak boleh..
(wpun sbnrnya aku curi2 minum air paip dlm bilik air)

Motif tak makan tu..
Depa readykan aku untuk operate appendiks..
Last2 smpi ke sudah tak operate..
Alhamdullillah..

Tapi bila Dr Zain cakap je boleh makan..
Terus je aku suh Inche Izman turun bawak beli nasi ayam..

Dr. Zain sound direct je...

"START MAKAN RINGAN-RINGAN DULU.. NNT SAKIT PERUT BALIK.."

Aku hangguk je.. 3-4 kali hangguk..
Sambil tunggu dia keluar dari bilik aku..

"TAK KIRA BIE.. PI BELI NASI AYAM MADU TU JUGAK"

Laki mithali aku pun segera turun dan beli..
Sampai atas balik.. tak sempat dah nak bukak jarum drip..
Terus suap makan..
Padahal time tu tangan tengah berdenyut sbb baru masuk antibiotik..

Hasilnya..

Saya sangat kenyang dan sangat hati suka..

Nurse pun sempat menyampuk..

"SELALU ORG MENGANDUNG MABUK.. TAK LALU MAKAN.."

"Tu orang lain nurse.. saya lain sket :)) makin mabuk.. makin kuat makan.."
.
.
.

4 comments:

Natrah Norlin said...

berseri2 muka sis..anak pompuan kot kali nih

m.q said...

ni kira kaver balik la yg posa tu kannnn..hehehehe
bagus2,..makan utk kesihatan baby :p

Farra Dhelina said...

hahaha..mkn je lah kak zel..nnti pntang, blh tgok je..hihi

tp keshtn pon kena jg jgk taw

noradzlina.kamdani said...

ha ha ha, mkn zel...sementara ble mkn tp jaga kesihatan...cian baby