Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 27, 2010

sorang mencorot.... sorang mencerut....

Kayra sangat pantang kalau nmpk Kalep memukin..
Berpusing2 Kalep nak lari dari puting kena rampas..
Bagi lain pun dia tak nak..
Nak yang kat mulut abang jugak..

Bila dah dapat.. bukannya dia hisap pun..
Cam gaya orang hisap cerut..

Yang abang pulak...
Mencorot laa muncung dengki..

Baiknya abang ni..
Kayra pukul ke.. ambik buak ke.. ambik pukin ke..
Dia bising2 mulut je..
Tapi tangan tak naik..

Harap2 nanti ngn adik sndr camtu ler jugak..
Setakat ni mmg terserlah yg dia sangat suka dan sayang baby...
Takut kang dengan adik sendiri lain citer lak..
.
.
.

5 comments:

Mia-Ina said...

alolo baiknya kaleep..nanti dah ada adik, kaleep dh jd abang tau..

noradzlina.kamdani said...

ha ha ha, takut gak kang dgn adik di BABAP nye haru plak

m.q said...

kalep nak adik la tu
hahahaha...

nurulhudaresad said...

rindu la kat budak tu.....lama tak tgk dia kat entry akak....

Natrah Norlin said...

bagusnya kalep...anak sapa la kan..