Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 19, 2010

Pantang nampak...

Ternampak gambor benda lah ni kat BLOG ini..
Minah ni pun tengah peknen cam aku jugak..
Bezanya aku anak kedua.. dia anak ketiga..

Dia pun mabuk jugak..
Sampai tak leh bau apa.. makan apa..
Bezanya.. aku suka lak wangi2... and masih suka makan...

Yang sama.. kami berdua mabuk cam nak gilssssss...

La ni.. kalau kat umah..
Masuk je toilet.. nak kencing ke... nak mandi ke... anto Kalep..
Nampak je mangkuk ni terus laa aku mual..
Pastu mula laa..
Aku lak muntah bukan reti cute2..
Bunyi cam India mabuk todi tgh muntah..

Inche Izman cakap jangan ler tgk mangkuk tu..
Yelah.. kalau kencing takpe lagi..
Kalau nak berak.. abih tu camno?

Hari ni makin menjadi2 ler..
Sebab aku batuk..
Asal batuk kuat sket je.. terpancut laa muntah..

Yang menjadikan susah aku nak mintak MC..
Adalah kerana.. banyak itu aku muntah..
Kejap kang.. banyak itu gak laa aku makan..

Pagi tadi sebelum mai PID dah makan nasi goreng kampung..
Pastu kul 12.00 tadi dah makan nasi lemak..
Pastu meroyan kat FB takde selera makan..

Huhuhuhuuhu...

NAK MC !!!!!!!!
.
.
.

7 comments:

Natrah Norlin said...

siannya sis...moga2 cepat2 la abis mabuk yer...

♥etiey erywan♥ said...

ala siannya.. mabuk sekejap jer tuh.. nati... dah ok.. makan la banyak2... hihi

I want to lose weight said...

masalahnya aku mabuk tak leh dapat MC...

Huhuhuhuhuhu

Jeles tgk org lain best2 senang dapat MC smpi smgu

m.q said...

mabuk tp muka menten berseri2 kot
tu yg doktor konpiuh nak bg mc tu

I want to lose weight said...

Bukan muka berseri-seri..

Tapi MUKA KENYANG :))

Hahahahahaha

lynda_hani said...

zel.. anak ko pompuan kot nnt.. sbb masa aku ngandungkn si kasih, aku pun suka wangi2 pastu bole mkn. Tp masa ngandungkn faris bau2 aku x bole mcm skang ni la..pastu aku rasa selekeh je.

pearls.. said...

sian ko zel...