Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 7, 2010

@ Langkap

Ni bukan pura-pura suka taw..
Depa memang suka bab-bab balut membalut ni..
Masa program kat Tg Malim hari tu..
Muka-muka ni gak yg gigih tolong balut labu..

Yang ni pengantin to be..
Tu yang practise duduk sopan santun camtu :)

Mak Yong lak duduk kat kerusi hadap laptop..
Tak leh lama2 wat keje atas lantai.
Jap lagi cik Munge bawah tu nyilu mencucuk-cucuk..

Tadi time tengah meeting..
Cikgu Tadika Khaleef call..
Katanya anak aku muntah & demam kat sekolah..

Aisey... risaunya...
Kalau aku ada dekat takpe jugak..
Ni jauh berpuluh-puluh km..
Nak balik segera pun tak buleh pasal kereta hari ni bawak 1 je..

Nasib baik pak mentua aku ambik cepat2..
Dah bawak dia g klinik..
Nasib bukan asthma attack..
Cuma demam biasa..
.
.
.

1 comment:

ibh said...

Sian khaleep..mama dia bz jer manjang..hehehehee..