Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 26, 2013

The Great Seer


Mmmm...
Boleh laa aku terlupa nak review drama ni..
Padahal awal minggu lepas dah available :)

Drama ni agak panjang...
35 episod.. kat Korea dah habis..
Kat Cenel 393.. tengah main lagi..


Drama ni lebih kurang pasal nak jatuhkan kerajaan Goryeo..
Dan menaikkan kerajaan Joseon...

Kejatuhan kuasa ini dibuat dengan mengambil kira ramalan peramal..
Peramal ni lah yang dipanggil SEER..
Kiranya peramal ni boleh tengok apa yg berlaku sebelum..
Dan apa yang berlaku pada masa depan..

Drama ni gabungan aktor dengan aktress..
Semua yang hebat-hebat..
Yang dah lama berlakon.. lebih kurang A list gak ler kat Korea nun..

Dalam zaman-zaman ni..
Orang besar ke.. raja ke..
Memang sangat percaya dengan ramalan-ramalan nih..
Cam Feng Shui tu laa lebih kurang..

The Great Seer.. tentulah hero..
Dalam2 tu hero ni tengah cari mak dia..
Yang heroin pulak.. aku rasa awal2 citer ni dia menyamar jadi lelaki..
Tengah2 tu baru laa jadi pompuan..





Aku nak citer panjang pun..
Aku lum tengok lagi citer ni..
Tengah dok hadap Arang tak habis2 lagi..

Ada kata best..
Ada kata biasa-biasa je..

Namun.. nak tau.. kena laa sendiri tengok :)
.
.
.

No comments: