Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, February 13, 2013

Setia Hujung Nyawa



Untuk yang menunggu-nunggu..
Dah tepek tu dah ada la maknanya.. :)


Untuk yang tak tau hujung pangkal..
Drama ni pasal 2 orang yang saling tak kenal..
Dijodohkan oleh keluarga..

Memula happy sangat sebab mula bercinta pas kahwin..
Sampai laa tragedi menimpa..
Isterinya keguguran..
Namun.. anak yang gugur tu bukan anak suami dia..


Bermula dari kes gugur tu..
Laki dia berubah 100%..
Dari seorang yang ceria.. suka mengusik.. penyayang..
Jadi pembengis.. pendera.. pemarah.. pendendam..

Dia tak nak lepaskan isteri dia..
Sebab dia masih sayang..
Tapi dia tak boleh tgk muka isteri dia..
Asyik rasa nak marah.. dan rasa tertipu..


Keadaan diburukkan lagi..
Bila mamat yg buat diheroin ni mengandung muncul semula..
Pengacau betul dia ni..


2 orang ni lagi..
Aku rasa sampai ke sudah tak taubat kot..
Ada je nak jadi kisahnya..

Si Hady batu api..
Si Eriza perasan lawa...


Setelah berbelas-belas episod dok gaduh..
Marah.. geram.. bengkek...
2-3 episod nak abih..
Depa pun berbaik semula..
Tapi lepas berbaik tu..
Mak mentua heroin lak wat hal..


Apa-apa pun..
Berakhir dengan Happy Ending :)




No comments: