Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 28, 2013

I Can Hear Your Voice

3 hari aku ambik masa mengkhatamkan drama ni..
Drama ni membuatkan aku rasa..
Cam nak kembali ke zaman dahulu..
Pastu cari boyfriend yang muda belia..

COMEL!!!


Hero, anak hekan yang paling comel tu ler.. belah kanan sekali..
Sebelah dia heroin..
Pastu 2nd hero.. 2nd heroin..

Drama ni lain pada drama2 lain..
Selalunya mesti berebut2 antara 4 orang ni..
Yang ni tak..
Bila tengok.. ada rasa cam..
Tak kisah laa mana2 hero dapat pun..
2-2 pun baik.. 2-2 pun comel :)

Genre - Romantik habis + Law + Dendam


Drama ni mula dari zaman depa kecik..
Ayah hero mati kena bunuh..
Dah heroin jadi saksi pembunuhan tersebut..

Atas sebab itu.. penjahat tu dijatuhkan hukuman penjara 10 tahun..
Dan dia sangat berdendam dengan heroin..

Hero pulak disebabkan heroin tolong dia..
Dia bertekad dan berjanji akan sentiasa melindungi heroin..
Namun, lepas kes mahkamah tu..
Heroin hilang begitu saja..



Ni hero... MEREMBES KAK TON TAW!!

Dia ni masa kecik pernah accident dengan ayah dia..
Lepas accident tu.. dia dapat satu kelebihan..
Dia boleh baca pemikiran orang lain dengan tengok mata..

Itu yang tajuknya I Hear Your Voice..


Selama dalam 10 tahun tu..
Dia memang cari heroin merata-rata..
Wpun dia tak pernah tahu rupa heroin lepas 10 tahun..
Sekali jumpa dia dah tau.. itulah orang yang selamatkan dia dulu..

Selepas 10 tahun..
Heroin adalah seorang peguambela..
Manakala hero masih sekolah lagi..



Yang 2nd hero pun peguambela jugak..
Sepejabat dengan heroin..
Heroin ni mula2 dia suka dengan 2nd hero ni..
Aku pun suka jugak!! (TETIBA)

Tapi disebabkan satu kes yang mana mak heroin mati dibunuh..
Dan 2nd hero jadi peguambela kepada tertuduh..
Pastu dia berjaya pulak jadikan tertuduh Tidak Bersalah..
Sedangkan mmg tertuduh yang bunuh mak heroin...

Heroin pun goyang hati..
Hero yang mmg dari kecik suka heroin..
Lalu dia pun terus teranglah yg dia cintakan heroin..



Itu ler kisahnya camne hero leh bercinta dengan heroin..

Suka sangat sebab wpun hero masih sekolah..
Tapi perangai dia.. perwatakkan dia sangat matang..
Tapi sesekali tunjuk perangai manja..

SWEET!!!



Masalah dengan depa dua ni..
Bukannya pasal orang ketiga ke.. orang keempat ke..
Tapi pasal pembunuh ayah hero tu..
Lepas kuar penjara..
Dia memang cari 2 ni untuk dia balas dendam dan bunuh..

Orang yang sama juga yang bunuh mak heroin..

Ni semua pasal dendam..

Sapa nak tahu apa akhirnya drama ni..
Malam ni boleh bukan Astro One HD..
Final episode malam ni..

Tapi.. takkan tak tahu hujung pangkal terus tengok ending :))

Maka.. meh order meh ;)
.
.
.

4 comments:

mummy_ayu said...

sekarang gak saya email kak ... :-)

Adelina said...

comel....comel3x
ada orang sarcasm aku kat fb...sebabnya aku selalu bebel kata hero korean comel...
dia kata, "apa yang comelnya orang korea ni, mata bengkak...tak pahamla kenapa sorang tu suka kat mamat2 korea ni"...terasa makcik taw....
(fyi: dia andalusia)
i love kd!

I want to lose weight said...

lagi sepet.. lagi comei :)

Min Aina Ila Aina said...

2nd hero tu satu je saya tak minat..buny nafas dia terlalu kuat..macam ada penyakit semput, macam ala-ala berdengkur gitu. Tu saya tengok dalam drama lain la...kot dah elok taktau la..hihi.