Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 11, 2013

Hari Raya Aidilfitri



Tak yah laa speku akak Zel dah kurus..
Puasa ni turun 6kg jer..
Tu nampak kecik sbb perut dilindung Khaleef..
Padahal...

Apa-apa pun..
Selepas 25 hari puasa..
5 hari lagi Allah Bagi Cuti..

Raya ler kita semua..

Jangan tak tau..
Akak berjaya buat 5 jenis biskut..
1- Cheese Cadburry
2- Biskut Badam
3- Biskut Cream Cheese
4- Biskut Famous Amos
5- Biskut Susu

Kek pulak.. 3 jenis
1- Cheese Cake
2- Marble Cake
3- Choc Moist Cake

Tak sempat nak buat RV..

Last puasa tu berbuka kat umah mak..
Tapi lewat sampai..
Lepas tu balik umah mentua pulak..
Kali ni MIJ ajak raya umah mak dia..
Sebabnya kat umah mak aku ramai orang..

Pagi tu..
Menu special Nasi Hujan Panas + Ayam Masak Merah..
Ada lemang.. rendang daging.. sedap..

Malam gi balik umah mak aku..
Ada BBQ.. kenyang bulat..

Raya kedua..
Balik umah kejap setel bab kain baju..
Pastu tido umah sendiri..

Raya ketiga.. balik umah mak aku balik..
Dia masak bihun sup ayam..
Kuah kicap punya laa pedas..
Sampai terbakar tekak rasanya :)

Raya keempat..
Hari ni ler..
Request mak aku masak mee kari..
Sedap :)

Esok aku masih cuti..
Maka boleh lagi bertenggek umah mak makan kat sana..
MIJ lak keje..
Maka cuti masak lagi laa..

Bape KG naik?

Nak kena unfriend.. TRY LER TANYA :)
.
.
.

5 comments:

geraugebang said...

ha ha ha...tapi serius, zel nampak kurus...banyak tu turun 6 kg.

ibh_sue said...

Aku tak nak tanya..Jeling2 ja...Hehehee... 6kg tu byk tuh weh...

gebu's fairy tales said...

akak..cantik baju..mmg nampak kurus. Brp berat pas raya sakan?

*akak mmg dah unfriend saya..uwaa*

Salmi Khairil said...

selamat hari raya..

Mimy Hamid said...

serius kak zel slim...bontot flat je...heheh selamat hari raya kak