Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 26, 2010

Inside my womb...

Ni dia baby dalam perut aku..
Belum tahu jantina lagi..
Baru 3 bulan lebih..
Tapi jantungnya sudah mula bergerak..

Kali ni lansung takde clue..
Dulu masa Khaleef..
Pregnant sebulan aku dah mimpi baby boy..

Time tu aku mimpi..
Inche Izman main dengan 3 org budak..
No.1 besar sekali lelaki..
No.2 kecik sket lelaki..
Pastu no.3 dalam bakul baby girl..

ADAKAH?!!!!

Masa aku sakit betul hari tu..
Laju baby mengepam jantung..
Yelah.. appendiks tu duduk betul2 sebelah rahim..
Mungkin dia pun kena tempias jugak sket2..

EDD sudah beranjak ke depan..
Dulu 18 Januari 2011... la ni dah jadi 26 Januari 2011..
So, sila padamkan angan2 nak beranak bulan Disember ini tahun..
.
.
.

7 comments:

sitynuress said...

ehhehe ko anjak lagi 3 ari zel.. leh sama bday ngan aku :D hehehehe

i'm Lina said...

congrat zel!

jaga kesihatan tau, eat healty fud, for both mummy & baby!

bestnyeeeee ^_^

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Aku nak anjak 2 minggu ke depan lagi..

Biar sama besday aku pulak :))

Unknown said...

menurut tilikan patik yg dah berpengalaman ngandung anak laki n pompuan...aku rasa hang pregnantkan anak pompuan..fuh masin mulut akuuuu...minum air masak byk2 weihhhhhhhhhhhhhhhh

noradzlina.kamdani said...

x...mesti baby sama besday dgn aku...

Miss B said...

haa..jgn lupa minum air masak banyak2 tau kak! take care!

AMIIZAA@Mieja said...

zel, mimpi ko tuh mcm citer shrek plak....hehehhehe...yg dia mimpi, dapat anak 3 org, pastu anak-anak dia buli shrek :)

take care zel......:)