Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 15, 2010

Cepat laa MR sampai...

Camni ek rasa mual2 loya2 pregnant..
Huhuhuhu.. kepala cam nak berdenyut..
Tekak pahit..

Yang penting PERUT LAPOR...

Jap lagi makcik rehan dtg nak bawak aku makan mee goreng..
Ke.. aku yg kena bawak dia.. :))

Perut aku ni.. lapar 20% pun tak boleh tau...
Terus meloya cam nak mampssss..
Nak sentiasa kenyang je..

Pagi tadi tak sempat sarapan..
Air kotak susu je sekotak..

Ni camne klu masuk bulan puasa ni..
Nasib baik tahun lepas puasa penuh takde ganti puasa..
.
.
.

4 comments:

Kak Mah said...

masa aku awal2 haritue cam gitu ler..perut tak leh lapar kalau lapar harus muntah belahak.... la nie pun sama gak tapi under control...sabar je lah zel.....

noradzlina.kamdani said...

nasib le aku xpernah rs loya tu camne...

susi said...

awal2 tu ari akak loya gak...mmg tak lps limau nipis...siap potong simpan kat beg..loya jer hisap...bio kelat...kurang skit loya...loya kita takle sampai nak termuntah...leh kontrol lagi...

I want to lose weight said...

Tak pernah lg muntah kecuali masa demam hari tu..

Pagi ni tak loya..

Bangun tido.. roti 2 keping + cheese.. + orange juice + mee sup sikit..