Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 3, 2010

Skang percaya laaa kembar 4 :)

Huwaaaa...

Timbang kesayangan aku sudah kojol...

Selepas entry hazab pasal kain tak boleh kancing tu..
Aku pun tertanya-tanya berapakah Jisim aku skang..

Dengan perasaan ingin tahu membuak..
Aku naik timbang mula kaki kiri..
Yelah mesti laa naik sebelah kaki dulu...
Takkan aku nak melompat mendarat dgn 2 kaki..
Camtu, bukan setakat timbang.. simen umah pn leh retak..

Tak sempat nak ambik bacaan..
Tiba2... PRAAAKKKKKKK...

Terus timbang jadi tak stabil..

Hambek... 2 tapak terus tercabut..
Yg penginjak belah kiri terpatah riuk..
Wayar2 terkeluar..

Seperti terdengar timbang menjerit

"AKU SUDAH TIDAK BERDAYA LAGI!!!!!"
.
.
.

8 comments:

iswatie "colours of life" said...

wakakakakakakaka

alynz said...

kak zel...kat ofis saya pun beli timbang sebjjik mcm kak zek pnya.
rosak gak..camtue lar kaedahnya..tercabut empat2 tapak dia..mahal plak tue dekat 100 lebih...so dont blame urself..blame the timbang itself..hehehe

nurulhudaresad said...

timbang tu yg tak berkualiti....chaiyok kak zel!
(tp tergelak gak la baca.....)

-iLLa- said...

kahkahkahakahahaa...pdi timbang itu bkata2..

hasleena said...

ha'ahlah Zel...jangn disalahkan timbang tu...cuma salah je alat nak ukur berat tu...kwang...kwang..mmg dia yang salah.... bukan zel...bukannn

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU said...

adohai..
penimbang jadi mangsa keadaan.. huhuhu

noradzlina.kamdani said...

xpe..yg pntg kaki ko selamat, klu ko jatuh mcmne plak? xpsl2 kaki bertambah sakit n bengkak

aNiS tHe BumbleBee said...

hadoi laaa...kelakanyee....tp mmg betul cam dorang2 ckp, kene salahkan penimbang tuh..tetap salah penimbang gak..tak kire!! keekkkee!