Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 17, 2010

Happy Birthday Sara...

Ni tak tau bunguks mana yg tulis atas kek...
Mmg hamjads giler punya wording..
Nasib baik adik aku yang pergi..
Kalau aku yg pergi.. mmg aku paksa dia tulis lain atas kek lain...

Ni dia birthday girl.. Mia Ainsyara..
Sejak minggu lepas.... hari-hari call aku..
Kejap suh beli hadiah ni.. kang jap lagi dia tukar pulak..

Sara ni masuk sekolah saing-saing je dengan Khaleef..
Tapi dia pagi sekolah pra... ptg g sekolah Cina dlm 2 jam..
Baru 1/2 tahun sekolah..
Dia sudah pandai membaca dan mengeja..
Sudah mula mewakili sekolah pertandingan mewarna dan mengeja...

Lagi pandai cakap Cina ayat pendek-pendek..

Lagi pandai baca alif ba ta... siap dah tau atas, bawah, depan..
Surah pendek-pendek pun dia dah hafal...
Kalau nak makan.. nak g mana-mana.. nak tido...
Dia ni laa tukang baca doa wpun sebutan tunggang-langgang..

(pasal tu aku SANGAT TENSION dengan Khaleef)


Lagi pandai menyanyi budak ni..
Suh je dia nyanyi lagu apa..
Sumer tau.. lagu Korea pun terer..

Ni ler dia Sara...
Aku bukan puji sebab dia anak buah aku..
Tapi sbb dia mmg terer... :)

Satu je aku tak tahan dengan si Sara ni..
Suara dia mmg high pitch giler..
Kalau naik kete.. bawa dia dengan Khaleef..
Tempat yang aku dah pergi 20 kali pun..
Aku leh sesat sbb kete sangat bingit..
.
.
.

3 comments:

ainrahman said...

org kata anak pompuan nagan anak lelaki ada bezanya..dan terbukti pon zel..anak sulung aku cepat je tangkap apa yg diajar..adik dia lelaki ,sampai lani x leh cakap lg dah hampir setahun setengah dah..kakak dulu 9 bulan dah bercakap dan ajalan..so sabo zel..

nurulhudaresad said...

anak pompuan mmg cpt matured...anak lelaki ni kreatif tp banyak main....kene banyak2 bersabar kak...
hehehe....apa yg silap atas kek tu?x perasan....

I want to lose weight said...

bukan silap..

tapi tulisan cam taik kucing bergumpal