Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 30, 2010

TIDAK MEMUASKAN... seperti biasa :))

Kul 7.45 pagi ku dah terpacak depan klinik gigi..
Sekali nurse Klinik Keluarga cakap..

"KUL 9.00 KANG BARU DEPA SAMPAI..."

Huhuhu.. boring2...

Dah laa lupa bawak bahan bacaan..
Battery HP dah nak abih..
Tak leh main game..

Sekali depa dah mai...
Aku pun cepat2 laa anta Buku Merah..
Sekali ada pompuan India tua ni marah2 pulak..
Dok bising kata dia no.1 sampai..

Nenek tua... wpun u no.1 sampai klinik..
Tapi kalau takde letak u punya IC dalam sana..
Nama u smpi kiamat pun tarak kena panggil punya..

Lepas tu assistant doktor.. dok panggil laa nama sorang2..
Nak cek sama ada pernah dptkan perkhidmatan atau tidak..

Lagi sekali nenek tua ni mengamuk..

Aiyooooo auntie.. dia panggil suh isi borang je..
Itu pun ko nak meroyan ke..
Tau laa gigi dah sakit sangat..

Wpun nenek tua itu dapat no. 6...
Tapi malas nak dengar dia memekak..
Maka gigi dia dicabut dulu..

Kembali kepada kes TIDAK MEMUASKAN..

Gigi-gigi aku ni mmg rekod laa..
Dari sekolah rendah.. smpi anak nak masuk 2..
TIDAK PERNAH SEKALI PUN..

Memuaskan...

Kena sangat dengan gaya hidup aku yg gosok gigi sekali sehari :))
.
.
.

2 comments:

Mama Sara said...

hehehe
iera time peknen xpernah cek gigi...
asal kena wat kat KK Rasa tp bile pindah KK Putrajaya terus xbuat sampai nak beranak dorang cek rekod gg xdak buat...

I want to lose weight said...

Depa cek je..
Pastu tanya nak wat treatment ke takmo..

konpem akak cakap TAKMO !!

:))