Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 22, 2010

Ba Wau Dal Wau (betul ke? aku dulu g sekolah agama jarang2 sbb lebih suka tgk Maero Attack kat rumah)

Tak susah pun nak cari kat Tg Malim ni..
Tapi nak cari yg ada tulis Ketereh tu yang susahnya..

Sumer kedai yang dijengah ada jual..
Tapi cap lain-lain...
Akak nak Ketereh jugak..
Ni semua disebabkan oleh entry Pn Sue ini...

Mula-mula dok pesan sana-sini suh belikan..

Tapi akhirnya terfikir pulak..
Tg Malim ni.. lebih2 dalam UPSI nun..
Dah ala-ala Kota Bharu mini..
Student UPSI punya la ramai org Pantai Timur..

Rasa cam lebih 70% sumer asal dari sana..
So, mesti senang je nak cari makanan ruji depa ni...

Punya laa nak makan..
Gigih pagi ni masak nasi...

Pastu tiru laa resepi yg depa dok TAG kat FB aku..
Sekali.. limau kasturi takde pulak..
Tertinggal kat TF malam tadi..
Nasib baik jumpa lemon zaman aku giler detox dulu..

Belum makan lagi.. tgu tgh hari kang nak beli ikan bakar..

Kalau marbeles...
Tak lama lagi aku pun boleh ler kecek kelate :)
.
.
.

4 comments:

Kak Mah said...

zel..jangna lupa ko tenyeh cili api gak sikit...... fuh sedapnyer budu..... aku awal2 mengandung haritue gila budu..makan bertambah2.....ehehehehe

FADHILAH KAMARUDIN said...

ahhahah,lemon pon lemon la kak zel,limau nipis pon xpe...kalu x ske pedas letak skit jela cili..heheh

lovelygift....everything u need are here said...

zell....pg2 kau dah buat aku gelak terbahak2...bagus gak idea makan budu ngan lemon tu...hahaha

Kamalia said...

salam..hehehe..smla ngn sy..dulu pun mls nk g skolah agama..wktu tu maero attack tgh glemer giler..eh..sebaya ke kite nih?sy xpenah pun nak cube mkn budu ni??sodap ko??