Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 3, 2013

Sabar dan terus sabar...


Dah lebih 12 hari tak bergaji...
Dah la lepas raya..
Hati ni berkecamuk je tau..

Minggu lepas dalam sangap2 tu...
Lepas jugak kumpul duit dvd rm210.00 untuk duit insuran..
Potong 2hb..

Ni esok.. kete pulak dah smpi masa..
rm600.00 mana nak cekau..
MIJ dah bagi green light..
Suh transfer je duit dia sebagai loan..

Tapi.. cam segan ler pulak aku ni..
Loan yang buat sebelum raya hari tu tak abih bayar lagi..
Kot ye pun laki sendiri..
Lain laa kalau dia sndr pi bayar rm600 tu kat bank..

Malas nak citer sapa yang salah..
Sapa yang betul dalam hal gaji tu..
Yang di sanun mmg sentiasa betul..
Aku yang kat banat ni mmg sentiasa salah..

Bhgn ni tuduh bhgn tu..
Bhgn tu kata tak tau apa-apa..
Bhgn ni kata dah anta..
Bhgn ni lak bgtau mana ada..

Takpe laa..

Hari korangkan..

Orang kalau tak kena mmg tak merasa..
Cam orang yg dah kena ni..
Dia takkan buat orang lain camni..
Cuba depa yang kena gaji postpone camni..
Tgk meroyan tahap mana..

Moody laaa wei!!!!!
.
.
.




3 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehhehe... beruntung dapat MIJ

Min Aina Ila Aina said...

nuffnang tak dapat nolong?

zarith said...

samalah masalah kita!!! anyway salam perkenalan.

takda pulus tu satu hal.
orang yang tak paham masalah kita pun satu hal gak.

Sabarye menempuh ujian ini...