Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 24, 2010

HOT !!!!

Mmg betul-betul punya panas...
Dengan org ramai dok kuar masuk kuar masuk..
Econ pasang pun dah kuar angin panas..
Menjadikan mood rosak ini hari..

Dah laa econ serupa oven..
Peti ais pun ikut mogok sekali..
Tetiba motor peti ais rosak..
Cina kedai tu cakap.. kalau nak baiki dalam 300-400..

Aku just cakap..
U tolong angkat ini peti ais campak sana tong MDTM..
Tak koser laa aku nak baiki..
Lebih mahal dari harga beli pulak..
So, tamat laa riwayat peti ais pejabat aku ni..

Wpun hujan kemain lebat kat luar..
Udara disedut masih udara panas..
Kalau laa umur aku 3 1/2 tahun..
Selamba je g mandi ujan kat luar..

Tapi.. kalau aku 3 1/2 tahun..
Konpem berbirat pastu mak aku bantai dgn paper gulung..

Ye.. dulu-dulu mak aku kalau memukul..
Dia gulung2 paper tu dah bantai..

Adakah sakit?!!!

Tidak sebenarnya.. lansung tak sakit..
Tapi saja-saja wat dramatik..
Menangis smpi nak tekak nak jatuh ke lantai..

Tak serupa Khaleef..
Kalau kena debik.. memang betui2 aku debik dia..
Lepas tu nyesal...

Semlm aku cubit dia sbb tendang aku ngn kaki.
.
Pi kat nenek dia..

"NENEK.. AMBIK PISAU POTONG TGN MAMI..."

Pastu nenek dia cakap..

"Kalau potong tgn mami.. sapa nak wat susu?"

"CMTU POTONG LAA KAKI DIA..."
.
.
.

7 comments:

s.h.a.d.h.i.a said...

hahaha.. lawak betul la kalep ni.. kelako laa..

Ms AiReEn MoHd said...

hahaha siottt jerk...kekekeke sampai ati kalippp leh lak tetuko tuk kepentingan sendiri kannn

najmah said...

hahhahaaaa....kalep22....

nurulazham said...

pandainye khalep!!hehehee

-niena- said...

kelakar....selamber je kalep nak main potong2....

Faizah_Haris said...

wakakakak kelako laaaa dak kecitt tuuu....

QIQA said...

hehehe pandai menjawab ye..mamat kalip ni hehehe