Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 10, 2010

Penat rupanya..

Memang memenatkan wat auto entry ni..
Otak terpaksa diperah lebih dari biasa..

Ini yang last ler..
Cukup dah kan.. 1 hari 2-3 entry..
So, nuffnang.. sila letak buffer ads banyak2 hokay..
Gigih aku merekacipta entry ni taw..

Kalau kat Ipoh leh hapdet blog..
Maka entry aku akan lebih menjadi-jadi..
Mungkin tambah 3 kali lagi..
Menjadikan 6 kali sehari..

Hua Hua Hua..
Ada beran nak baca 6 kali sehari?
.
.
.

2 comments:

its me said...

aku beran jer..tiap kali aku bukak blog ko..aku hanya harapa kan ade citer si kalip..nape aku minat kalip ekk..aku suker words awak tu..teringin aku nak berbicara ngan kalip ....

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ko nak bicara..
Sila call :)
Kalau ko dapat paham apa yg dia citer..
Maka, AWAK HEBAT !!! :))