Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 31, 2010

Percaya laaa Mah...

Semlm aku 1/2 day sbb kesian nak bawak Khaleef hari2 mai PID..
So, disebabkan hujan lebat..
Dalam kul 3.00 ptg tu aku dah siap sedia nak tido..
Tp Khaleef kata dia nak tgk Tom & Jerry..
Takpe laa.. aku tido dulu..

Sekali aku bangun kul 5.30... bau hebok satu umah..
Dah tau dah bau apa..
Terus raba bontot Khaleef..
Sebeban t**k dlm diapers..

Dan... seperti biasa.. dia leh tido cam takde apa2..
Kul 7.30 malam baru bangun..

Skang ko percaya tak Mah?
Yang anak aku TAKKAN GANGGU MAK DIA TIDO :))
.
.
.

6 comments:

nurulazham said...

cayalah kalep!
syonknye mak dia tido tanpa gangguan..heheee

kimihaikal said...

bagus nya kaleep.. atau dia dah gerak mak dia.. mak dia tido mati tak..he..he

Azimah@Melati said...

hahahahaah zel..siot jek... tajuk khas utk aku lak tue..ahaksss...iyer iyer zel caya..tapi zel tak melecet ker bontot dia....aduhai....

anak aku part berak nie memang dia bagi tau la...... nak nak kalau biar lelama..... memang merah la bontot dia....

I want to lose weight said...

Aku rasa dah lebih 3 kali aku pukul Khaleef sbb berak takmo kasi tau..

Cakap lembut sudah..
Cakap kuat sket sudah..
Cakap sambil lepuk pun sudah..

TAK BERKESAN !!

Kalau dia berak.. mmg dia akan senyap sorang2.

Kulit dia coklat = kurang sensitif..

Tapi aku yang nak menyental ni laaaaaa...

Lekat bau !!!

Isra said...

Daim pun berak tak cakap. sedar2 bau jer.. memang marahh betul kalau tak cakap sbbnya kalau biar lama. nt mmg merah laa bontot diaa

.::CeK LaLa::. said...

sama jaa peel nyer dgn budak Amat sorang kat umh ni... kdg tu tgh malam pon blh jadi dia tido dengan berak penuh dlm diapers...
Sampai aku terjaga la tgh malam sebab bebau tengit satu bilik!!

Memang dok marah sokmo... mcm zel jugak laa... tp tetap tak berkesan... sudah nya... dia bangun pagi baru dia bitau yg dia dh berak...