Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 31, 2010

Garuda menyerang.....

Subuh sepi'ee.. student dah SMS..
"AKAK KAMIOWG G KL.. ADA INTERVW"

G laaa.. aku suka je..
Makanya dah alang2 2-3 org tak leh datang..
Aku batalkan je semua kelas..

PC yang menjadi rebutan sbb ada printer ni pun kosong...
Aku mmg sengaja tak wat network utk printer..
Sebab depa2 ni kadang2 tak nak print..

TAK SENGAJA tekan butang print..
Pastu takmo bayar pulak..
So, penyelesaiannya ini ler..
Meja PC & Printer yg betul2 berdepan ngn meja aku..
Ada BERAN nak tersalah tekan...

Dah lama tak citer pasal makcik2 di PID kan..
Sebabnya.. la ni tengah berjalan..
Program Kelas Komputer Lepasan Sekolah..
Tunggu laa bulan 5 nanti..
Mereka akan muncul kembali..
Untuk memporak-perandakan minda aku dah cool lama ni..

Pn Pengurus watpe pagi ni?
Sambil2 menghapdet akaun PID..
Seperti biasa mem"bakar" apa yg patut dibakar..
Skang tak leh bakar kat umah dah..
Nak jimat letrik..

Apsal rajin wat akaun?
(aku tau nnt Ezey ngn MR akan tanya)..

Sebab aku nak kenal pasti jumlah sebenar..
Duit aku yg telah dibelasah oleh PID..

Dan perpindahan wang dari akaun PID ke akaun aku akan berlaku pada hari ini..
Sebab.. weekend ni nak balik kampung..
So time for new shoes and new handbag :)
.
.
.

4 comments:

MR said...

siot!
Mahen aku muncul la pulek pagini. ngam2 tepat2 kol 9.

aBoi said...

adeh...kat laptop tu gambar Jang Kuen Suk !!! (^^,)

ezey said...

x jadi aku nk bertanya....dah ade jawapan

noradzlina.kamdani said...

harus,.....klu asyik kene songlap jek mis soru kang