Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 2, 2010

Hari ni busy giler...


Seperti biasa...
Perangai dah nak ter"cherry berry" baru nak korek lubang..


Last minute nak p kursus..

Baru ler terpengkor-pengkor tangan wat report..
Ikutkan ada sehari lagi esok..
Tapi sbb ptg ni dah nak balik Mambang..
So, confirm laa esok dikira hari perjalanan..


Jumaat pagi aku ngn Makcik Rehan akn bertolak ke Cherating..

So, orang-orang Kuantan yg nak jumpa kami..

Leh dtg ke Hotel Legend..
(INI PESANAN KHAS UNTUK PUAN MAS)

Ok tak leh merepek panjang ni..
Laporan analisis pendaftaran menunggu masa untuk direka..

(rekaan semata-mata :)) tak sempat dah nak kira2)

Hari ni tak detox..
Sebab aku mmg dah berniat sangat nak makan nasi goreng ikan masin kat highway nnt..

Berapa berat selepas 2 hari menjaga makan?

Sat ni aku reveal ye..


Biar laa orang kata turun berat angin ke.. berat kentut ke..

JANJI BERAT AKU TURUN !!!!
. . .
.
.
.

4 comments:

noradzlina.kamdani said...

susahnye nk baca n3 ko..sakit mata aku

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Apsal sakit mata ?

mama_iris said...

wat report rilek2 akak...nanti silap type..heheh....gaji blom,tu yg tak dpt nak kompemkan beli you're beautiful tu...once dah dpt,kite buzz akak ehh....selamat pegi cherating...

kak long said...

I'allah jumpa nanti kita boley laga perut ek..hehehe