Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 1, 2010

Aku Tgh LAPAR !!!!

Hari ni pre-detox part II..
Tapi wat smpi esok je...

Lusa nak balik Mambang..

Confirm kantoi di tengah jalan..
Benti kat R&R Tapah hala utara..
Makan nasi goreng ikan masin yg marbeles

(PERHATIAN: Nasi goreng ikan masin bukan makanan detox)

Hari ni punya menu

1.5 L air lemon
sebiji buah lai
sebiji epal
2 biji limau raya cina
Air kosong - TARAK sbb peti ais rosak..

So, laporan semasa adalah lapar tahap naga gaban ni..
Dah ler adik aku SMS tadi..

"MAMA SUH DTG KEDAI MAKAN LAKSA"

Sapa-sapa yang tak tau..
Hajah Norlia dah ada kedai makan la ni..
Oleh itu, godaan makanan meningkat tahap 8 la ni..
Sebab adik2 aku akan sentiasa SMS..
Bgtau apa yg special kat kedai ini hari..

HUWAAAAAA !!!!
.
.
.

9 comments:

Flo Alfera said...

Banyaknya godaan..tapi tak pe detox cuma 3x seminggu kira ok ler tu :)

I want to lose weight said...

Hari 1 cam ok
Hari 2 cam nak giler punya lapar
Hari 3 happy sket sbb esok boleh makan nasi

kakngah said...

kat ne kedai HN???

eh.. cam dh tny jek hrtu kehkehkeh!!!

I want to lose weight said...

Kat kalumpang..
Bukan Tg Malim..
Depan shell kalumpang

NaNa YuSoF said...

hahaha... kelakar la kak zel ni...
xpe2.... troskan usaha mu itu..
hehehe....

laksa favourite saya tu...
kalu saya, org da pelawa..
saya bedal je...hik3...

I want to lose weight said...

Akak tak pergi pun semalam..
Sebab hujung mgu lepas berjaya menaikkan berat 1kg..

So, sangat berharap mgu ni detox 2 hari akan turun dalam 2kg sblm g Cherating

hushuss said...

kedai mak ko kat ne zel? akan ku singgah klu aku lalu.

I want to lose weight said...

Kan depan Shell Kalumpang...
Klu nak singgah, roger2 laa aku

012-5865751

Natrah Norlin said...

(PERHATIAN: Nasi goreng ikan masin bukan makanan detox)
suka statement kat atas...suka3