Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 28, 2010

Panas WEI !!!!!

Dengan air-cond yang tiba2 cam nak tak nak je kuar angin..
Tiba-tiba peti ais lak klu on je terus meter trip..
Ngn udara panas menerpa masuk ke dalam..

Tu baru kat dunia..
Kalau kat padang masyar ?

Insap2...
Balik rehat cepat ler hari ni nak Zuhur awal..
Selalu Zuhur kak zel korang ni...
Ala-ala nak masuk Asar terus sekali gus...

Apa pun..
Hari yang hangat ni terus dihangatkan dengan kes bunuh safiyah ni..
Aku ikut citer ni dari mula kuar kat tibi..
Baca kat forum.. kat blog-blog..
Mula-mula aku tau..terus aku sumpah seranah pembunuh budak ni..

Aku rasa jin aprit pun tak sanggup wat camtu..
Kalau tgkkan filem2 bidaah omputeh..
Setan pun tau sayang anak setan..

Yang ni sorang lagi mak from hell..
Tersangat FAKE giler !!!!
Nangis laaa kat tibi bape kali pun.. tak kuar airmata..
Muka sedih dibuat2..

Yang celaka monyet nye tu..
Malam tadi masa dia citer pasal betapa sayangnya BF lahanat dia tu kat anak dia..
Siap nak kuar senyum lagi tu..

Eloknya ngn mak dia ni sekali ditahan reman..
Tapi.. apa nak buat...
Mak dia ni dengan tulus ikhlasnya berlakon semahu-mahunya..
Supaya sumer orang kesian dekat dia..
Ni orang besar2 sumer dah masuk campur..
Alamat mmg mak dia terlepas ler..

Budak-budak dan jiran tetangga yang nampak pun satu hal..
Korang sumer ni hati kayu mata batu ke..

Dah laaaa..
Benda dah lepas..
Budak tu pun dah tentu masuk syurga..
Aku ni belum tentu lagi masuk mana..

.
.
.

18 comments:

NURUL said...

mak dia pun..ape ada hal..dalam pewot tu kan ada anak dia ngan BF lahanat dia tuh!!yg setahun lbh pun kan ader lg...xyah sedey r BF kena tahan reman pon...!!!

*marah betol saya!!!!

noor said...

mak dia patut dapat award pelakon terbaek........
elok la budak tu pergi, dari idup ada mak cam tuh...
nanti safiah oii...ko tok sah la cari mak ko kat akhirat nanti, biar ler dia jd kayu api ngan jantan yg bunuh ko tuh.......

ezey said...

bukan takat mak bdk tu je...yg nenek lak seolah2 urban sgt..anak mengandung anak luar nikah nk masuk dua..xkan boleh tgk je...

I want to lose weight said...

Menteri dah terpesona ngn lakonan murahan dia tu..

Konpem laaa..

Pasni leh laa bersuka-ria wat lagi anak haram dalam 4-5 orang..

Kalau jual anak-anak tu pun dah leh dapat duit...

kakngah said...

aku xtau apa yg ada dlm fkrn dia tu la. sedangkan aku lepok anak, kejap tu dh menyesal. gosok2 balik tempat yg kene lepok tu. bapak dia tinggikan sore, aku yg terasa... aku tggi sore xper hiks!

I want to lose weight said...

Aku lak..
Kalau Izman tinggi suara atau pukul Khaleef..
Aku lak yang beriya-iya nangis kat dalam bilik air..
Nak nangis depan2 malu.. Sebab aku lagi selalu melepuk si Khaleef tu..

Ejamaria said...

zel, jgn marah kat jiran2 diorg bukan tak nak tolong, tp dgn diorg skali kena belasah ngan si jahanam tu... tu takut nak campur... baik ppuan ke lelaki same je dua2 tu biul...

Zulaikha said...

anak yang setahun tuu pun anak haram jugak ke??ya robbi..
tapi harini kat suratkabar kata dia tak peknen..

Mimy Hamid said...

ni bukan mak ni...ntah apa2 nya orang..leh caya sgt kat BF tersayang dia tu...giler..sampai anak mati kena kerja...

cikbedahlaser said...

aah mmg mak from hell pon.....
ishh tahape2 tah pompuan ni
bak kata MIL sy.. betina...

elok la ank ko pergi dr tgk ko wat dosa berbakul2....
sekurang2 nye dia dpt dh tpt kt syurga tu ha...

errr sy pon lom ade tpt lg kt syurga tu... uhuhuhuh

I want to lose weight said...

Takkan laa yang main bola tu ada 3-4 org je..

Koman-koman main bola.. mesti ada dalam 10-12 orang..

Aku tau sangat batu 30 ni..
Sebab mak aku ada sebijik umah kat kawasan ni..
Paling2 dulu sebulan sekali mesti pergi nak collect sewa..

I want to lose weight said...

Tapi yang aku pelik..
Surat khabar punya citer berbelit-belit..

Kejap pak kandung dia ada kat jel..
Kejap kang ada kat umah..

Ke laki pompuan ni.. Ngn bapak arwah adalah org yang lain-lain?

Bape org jantan sbnrnya pompuan from hell ni ada ?

syida said...

uwaaaa sedihnya.....ni lah manusia...binatang pun lagi baik dari dia org nie..

Kalau bagi idah pun, idah sanggup jaga...

sedih sangat.

aMiYs said...

yeee.. mmg nmpk benor mak bdk tu berlakon.. tgk brita smlm.. mcm haremmmm je.. nangis tak real langsung.. mcm tu pon org leh caya ke?

Lazyf... said...

senario dunia akhir zaman...

I want to lose weight said...

Agaknya kalau kita laa anak meninggal camtu..

Mau biol 2-3 minggu..

Takde dah sempat nak puji org ni baik.. org ni sayang anak dia..

Sepatuputih said...

sumpah! klu aku jupe pompuan jahanam tu.. aku nak lempang 800 kali..pastu nak ludah muka dia.. huh! marah ni..marah ni..

hushuss said...

aku pon tumpang marah sekali, mcm2 aku maki.

tp bila pikir balik paling elok, kita doakan pompuan tu berubah dan insaf. pintu taubat tu sentiasa terbuka.

moga2 tadak lagi la kes gini.