Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 14, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah...

Ni bulan Mei 2007..
Time ni umur Khaleef lebih kurang 9 bulan..
1st hair cut selepas botak masa umur dia 5 bulan...

Papa dia yang trimkan rambut dia..
Gitu gini.. gitu gini...
Papa cakap camni.. Mami suh camtu..

Last-last... ni ler hasil dia..
Kesiankan Budak Ahmad... tukar jadi Si Pekan..

Lama gak nak tgu rambut dia tumbuh elok balik..
Lepas pada tu.. atuk dia tak kasi chance dah kat mak pak dia..
Panjang sket je terus bawak pi kedai..
Fobia kot tgk rambut cucu dia dikerjakan oleh papa dia..

Lawakkan rambut Khaleef time ni..
Khaleef bila tgk gambar ni skang...
Dia terus cakap kat papa dia..

"APA PAPA BUAT KALEP.. SIAN KALEP TAU.."
.
.
.

9 comments:

lovelygift....everything u need are here said...

hehehe. macam si pekan

Lazyf... said...

a'ah la cam Pekan...hehehe

AISYAH HANI said...

alololo.. debabnya dia...geram tengok!

noradzlina.kamdani said...

gebunye dak kalep

Mia-Ina said...

bestnya tgk dak khaleep gmbr no 1 tu..pipi dia...

hasleena said...

cam muka mak dia...tp skrg dh makin mengecut Kalepp... anak2 Lia pun dah kudut2 dah..maknya makin naik...Huwaa...

adikmanje@ellyazarmilia said...

alahai...tombamnya yayep...rindu tak zel zaman2 derang ni...waaaa...aku adalah sangat rindu tau...time2 air liur eisya meleleh tu...huhuhuhu

Ms AiReEn MoHd said...

hahaha sian dak kalippp hheheheheh tak pe tak pe sok sok kalip balas dendam kat anak kalip yer...

awek_utara said...

hhehehhe..sgt comey la budak kalep nih time kecik2..kecik2 mcm kak zel, debab jek, dh beso2 neh ikut gaye papa dia eh, kuwus mcm inche izman..bagus dak kalep. fair n square..huhuh...nyway kalep sgt kiut miut!!!