Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 23, 2010

Mamat MySpace

Pakwe Syiti ni skang ada hobi baru..
Jangan ler HP aku terlepa je.. dapat kat dia..
Penuh ler gambar2 dia snap..

Kalau dulu.. dia suka tangkap gambar benda2..
Skang dah tukar maaa..
Dia suka snap muka sendiri...
Tu gambor kat atas tu dia ler snap sndr..
Jam 1.40 a.m... time ni mami dia konpem dah terbongkang tdo..
Dia leh perasan sorang2 tangkap gambor ala2 nak upload masuk MySpace..

Mamat ni skang makin kurus..
Pipi pun dah tak bulat cam dulu-dulu..
Sejak-sejak sekolah ni takmo makan nasi..
Bukan aku paksa dia masuk 99HTN atau 3 day detox..

Seminggu nak kasi makan nasi sekali pun seksa..
Mencah pun dh lama kalahkan Khaleef tau..
Mungkinkah Khaleef akan jadi seperti papa dia..
Me"maintain"kan berat badan 42kg selama lebih 10 tahun?!!
.
.
.

5 comments:

Anonymous said...

posing dah lawa..tp puting tu...hahahaa

Mimy Hamid said...

anak bapak kak...ehehe

Mey Mey said...

kak....camner nk sign up detox niey?
dh leh wat payment ker?

I want to lose weight said...

Amboi mey mey..
Tak sabor2 dia..
Tunggu dulu ye..

Syikin said...

pak we myspace kaedahnya..hehehe..:P