Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 2, 2010

Dah TAKDE

Makcik Rehan mesti senyum sampai telinga..
Kiptiyah lak nangis smpi basah2 telinga..

ASTRO ARUNA dah takde..
Aku baru perasan semalam..
Lepas 119... terus 130..
Takde 121...

Mesti astro nak jadikan Aruna siaran berbayar..
Pokiey laaaa...
Nnt mesti ada satu cenel yg akan dicombinekan dengan Aruna ni..

Ke.. nak wat satu package..
Yang ada sumer stesen TV Indon
1- Andalas TV
2- Indosiar
3- MetroTv
4- SCTV
5- RCTI
6- TVRI

So, sapa nak terasa bagaikan di Indon....
Leh laa melanggan package baru nih..
.
.
.

8 comments:

Lazyf said...

mmg budus asteruk neh!!!

Kembalikan ARUNA sprt sediakala!!!

|| NaFiRaa || said...

ai x de estrok!!! kekekekeke

noradzlina.kamdani said...

hah elok gak xde ARUNA..klu x...Syaza jek yg layan tv tu..Nyonya2 Sosialitas lah, Sakartulmaut, ntah apa2 lg ntah aku nek fedup..xpe janji &)! &)@ &)# diorg xkacau,.klu kacau gak mau aku terus boikot ASTRO

noradzlina.kamdani said...

oooppp 701,702 n 703 da,,,,,, pe yg aku type td gak nye...

mama_iris said...

janji leh layan CSI sudah kak lina kan...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

aku pun tak kesah..
sebab kat umah aku mmg tak pernah bukak pun 121 tu..

janji 712 aku menten ada

mama_iris said...

712 channel pe ye kak zel?
tp rasanya estruk skarg kemain lg...semua benda yg free dulu,dah dijadikan package baru...

Ibu Mifzal said...

sy pun br perasan..aruna dah x de..patutnya bg la notis sket kan..geram gak w/pun sy bukan kaki citer indon...