Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, February 24, 2010

Final result pre-detox celam celum

Setelah 3 hari..
Result akhirnya menjelma pagi ni..
So, KONPEM 3 DAY DETOX akan berlansung

121.1 - 120.1 = turun 1 kg

TOTAL 3 DAY DETOX - 123.7 - 120.1 = TURUN 3.6KG

Suker tak ?!!!!
Akak suker gila hokay...
Pagi-pagi dah meroyan kat Inche Izman ckp berat turun..
Dia tanya skang tinggal berapa ?

"120kg ler bie"

"120kg ?!!!!! 3kg tu angin jelah kot.."

Huhuhuhuhu.. takpe bie... tunggu laa bulan 5 nnt..
Ayang pi konvo bie.. pakai kebaya tau...


Patutnya hari ni dah tak detox..
Tapi teruja dengan berat turun..
Perah ler lagi 2 biji untuk bekal hari ni..

Tapi hari ni dah niat nak lunch makan nasi..
Nak hilangkan rasa pening2 lalat kat kepala aku ni..
Alasannnnn...

Apa-apa pun.. tunggu final rules and regulations untuk 3 day detox..
Akan muncul hari ini..
Boleh sign up mulai hari ini hokay !!!
.
.
.

5 comments:

sity29 said...

ohhh damnn!!! ni yang buat aku sangat teruja!!
nak gi beli lemon balik nanti!!
adoiii

I want to lose weight said...

wei.. hati-hati..
kalau kena perut tak tahan..
memang menjamban je nanti

Anonymous said...

saya esok timbang..harap2 dpt pecahkan angka yg lama terpendam nih hihii..

papepun..TAHNIAH KAK...

I want to lose weight said...

Tak kisah ler.. berat air ke.. berat lemak ke.. berat angin ke.. berat tanah ke..

JANJI BERAT AKU TURUN !!!!

leeja said...

Zel, wah... bila baca entry nie, tetiba jer saya rasa macam bersemangat semula nk diet. You can do it sis.