Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, February 15, 2010

PEMENANG 99HTN

Hari ini adalah tarikh akhir utk anta emel
LWP SAYA LEBIH 10%

Jangan tak percaya..

2 orang je yang dpt LWP lebih 10%

Nama pemenang dan gambar serta pengalaman beliau akan dipublish selewatnya petang esok..

So, RM10.. sila bayar sebelum Jumaat ni hokay..
Aku akan bank-in kepada pemenang pada Jumaat malam..
Sapa yg tak bayor.... Pandai-pandai kome laa nnt pastu..
Nak bagi hadiah ke.. nak bank-in sndr ke..

Kalau tak bank-in..
SILA BERDOSA PADA TUHAN HOKAY
SEBAB TIDAK BERPEGANG PADA JANJI


Pasal DETOX 3 hari semgu..
Akan berlansung tidak lama lagi..
Mungkin ada pre-detox utk 1-2 mgu..
Nak tgk tubuh larat ke tak larat..
Sapa yg berjaya dalam masa percubaan ni shj yg leh enter contest

Bentuk hadiah lum tahu lagi camne..
Tiket penerbangan ke..
Baucer hotel ke..
Baucer makan-makan ke..
(yuran akan dikutip sebelum berlansung pertanding)
.
.
.

9 comments:

eynda said...

Saya dah bayar :-D

Mia-Ina said...

bgs jg ada pre-detox utk 1-2 minggu sblm mula real.setuju kata2x kak zel :-)

harap2 kak zel...pertandingan detox kali ni...dapat juga kira penurunan inchi bdn...dan bkn penurunan berat semata-mata...& hrp juga dpt dicadangkan menu yg boleh kte ikut sebaik mgkn...

Nak tau jg nanti...adakah pertandingan detox ni utk peserta kategori overweight saja?

I want to lose weight said...

Yup.. utk yang BMI terlebih sahaja..

ezey said...

menarik pre-detox tu....

Vienne said...

mcm mana nak bayar ek?

arbaieyah said...

bila aku dah makan nasi after 99htn berat aku baru nak menurun....ni dah 59 pulak....kekadang tu pelik....masa tak makan nasi tak mau turun....bila dah makan nasi byk2..turun pulak berat....ehe....kelakar

I want to lose weight said...

no acc 158088150289 - MBB zalia hezlin

emel k.aisy@yahoo.com

Azimah@Melati said...

dah bayar dan haku kategori overweight..ekeke..

eydatul said...

kak..sy da bayar.transfer fund from cimbclick to acc.akak..tpi nape sy x diorenkan??