Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 28, 2010

Dah pandai merungut....

Ni gambor lama.. aku malas nak on lappy hari ni..

Budak Ahmad ni skang...
Asal aku suruh je wat apa2.. ada je jawabnya..

"Alaaaa mami ni..."
"Mami ni.. kan kalep tgh main..."
"Isk, mami ni.."
"Asyik kalep je buat.."
"Kalep malas la mami.."
"Jangan syakap la mami..."
"Tadikan dah suruh kalep.."

Abih tu sapa aku nak suruh ?!!
Itu laa fungsi ada anak..
Untuk disuruh2 bila mak dia melepap depan laptop..
Kheeennnn.....
.
.
.

6 comments:

adha said...

wakakak... bila anak da pandai ckp, pening pala lak nk layan...

hihihi

Flo Alfera said...

Kalep mmg tomeii...at least Zel ada kawan bergaduh manja mcm tu hehehhe

POSH76 said...

pandainyer dia...mmg smart boy hehe

wanna said...

kak zel kita dah bayar duit yang contest 99 htn tue..kita bayar guna maybank2u..klu ada apa2 masalah akak bgtau ek

I want to lose weight said...

Ok dah diterima..
Akak perasan gak yg bayar lmbt ada 2 org..
Tapi dalam akaun ada lebihan rm30..

mama_iris said...

ye cerita budak encem sudah ada..lama nak tunggu cerita dia..sesejak isu melanda..hehehe...