Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 7, 2010

TAKKAN TAKDE ?!!!!

Masih belum ada yang hantar emel
Dengan tajuk..

99HTN - LWP SAYA LEBIH DARI 10%
(no. peserta)


Takde ke wei ?
Aku bukan lebih dari10%..
Siap '-'ve lagi..

So, sapa2 yg LWP lebih dari 10%..
Sila emel ke k.aisy@yahoo.com

JANGAN MALU-MALU..
Korang takmo DUIT ke ?
.
.

24 comments:

Ieda said...

ieda dah antar dah semalam

eynda said...

eynda tak layak....berat badan naik walaupun tak makan nasi 99 hari :-( So nak bagi duit je nanti....

Anonymous said...

i..turun gekss tp..tatau camna nak kira % ahahaha

I want to lose weight said...

LWP = beza berat / berat lama * 100

Ezora said...

sALAM...
Saya cuma turun 2.4kg jer(3.58%) .. ok la tu...800g sebulan...tp penurunan inci yang best...
suar jeans lama dah muat balik...
perut dah kempis...berkat workout sama nih...
apapun nanti saya bank in kan duit tu..
pada yang berjaya turun w/pun sikit...berbanggalah atas pencapaian tu...

Mimi Sharif said...

alah, kak zel...
sy curah turun 5.1% jer...

Yatts said...

sama la gak....berat x turun...kantoi nasi pun sebenonyer dh beberapa kali cuma x wat confession jek kt blog...huhu....cuma ada la turn inci sket....(nak sedapkan hati ni....) tinggal nak transfer duit jek nnt....Congrats pd pemenang yek...kita hanyalah pengalah....haha......

Nini Aziz said...

Zel..
kisahnyer aku cuma turun 2.4kg.. dh tu kan aku kantoi makan nasi seratus juta kali.. jadi aku layak byr duit jer nanti..

aBoi said...

lupa nak bank in duit..
petang ni saya bank in sama dengan duit citer korea..huhu

NaNa YuSoF said...

hahaha...
saya pon turun ciput je kak zel..
tp saya da bayar ea kak duit rm10 tu...saya da emelkan kt akak... noorliana, no.19

Anonymous said...

owhh kakak zel..setelah dikira..turun 6.54%..jadilah..Alhamdulillah

POSH76 said...

aku tak turun naik lagi adalah...takde jodoh mesti mau makan nasi...aku mau kasik hadiah nanti ko kasik detail yer...

Azimah@Melati said...

haku berat statik jek....kantoi nasi setiap hari...so memang tak kira la percentage pungggg....pepepun duit dah bayau ehehehehe....

Mama Azlina said...

mama punya negatif results la zel...sebab dah beberapa kali kantoi..nanti mama mskkan duit k...bagi account no...

Noradzlina said...

zel, aku 5.66 jek,,sok pg aku bank in duit yek...

Ida chubby said...

Kak Zel,

saya dpt turun 4.8kg sajer huhuhu...duit dah bank in baru je tadi..nanti cek emel ek...TQ :)

sitie said...

kak. zell nanti sitie bankin kn duit tu ye...tp berat sitie de gak la turun..sape la yg the biggest losser tu kan??

I want to lose weight said...

The biggest loser..akak dah tau sapa..

Tp announce nnt pas raya cina hokay..

Ieda said...
This comment has been removed by the author.
Ieda said...

kak zel bg tau Top 5 la...baru syok

announce je la...xsabar nak tau

Anonymous said...

hai Zel,

Nanti Lia masukkan duit...percent dlm 5.88% jek.. Nanti Lia hntr doweeett nya....

3 hr detox dalam seminggu untuk 3 bulan?? wau ..mau ku cuba...

I want to lose weight said...

Nak cuba ke ?
Apa kata kita sumer try 2 minggu je dulu
Kalau rasa ok... kita bantai smpi 3 bulan..

Mimi Sharif said...

jom kak zel, kita cuba!!!
Saya nak join!!!

Ieda said...

nak cube ..tp takut susu badan drop