Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 2, 2010

Homework...

Ni bukan muka mengantuk buat-buat..
Tapi mmg dia sangat penat..
Setelah mengharungi holiday yg sangat hell..
Pastu balik kampung onyang...
Pastu hangkut lak p shopping kat Tepen..
Malam esok nak sekolah baru ler sempat wat homework...


Homework tulisan Cina..
Mula-mula nak suruh tu cam susah sket..
Dia asyik cakap..
"MAMI, AWAK BUAT LAAAA.."

Pujuk sket-sket.. kasi "jek" sket..
KALEP PANDAI... DIA NO.1.. TEACHER SAYANG DIA...

Baru ler dia nak tulis..

Pastu dengar laa dia bebel sorang...
"NI KAN DAH SUDAH"
Yelah.. tulis ulang-ulang benda yang sama..

Kejap kang...
"INI KALEP TAHU..."
Mesti laa tau.. dah benda sama ko tulis banyak kali..

Add ImageTengok buku dia melenjun..
Sebab air liur menjejun kuar...
Ntah bila laaa dia nak boleh kawal air liur meleleh dia tu..

SUDAH SIAP MAMI

ESOK BOLEH BELI MOTO MANNY?
.
.
.

8 comments:

Lazyf... said...

hahaha...siap keje skola der upah Moto Manny ek...hehehe

I want to lose weight said...

Takde nak beli nya..
Mahal giler..
RM200.00 sebiji..
Kalau beli beskal roda 4 tu leh dapat 2 biji

adha said...

masih meleleh ek air liur dia.. kesian gak yer..

** ahaha pandai la nk mintak upah moto...

I want to lose weight said...

Dia skang jangan laa nak SURUH apa..
Asal suruh je..

PASNI BELI MOTOR MANNY YE MAMI

Ms AiReEn MoHd said...

pengsan la ko nok...siap satu page satu menan...ko yak kan buku ko kalau da tak der duit nak beli menan sok...bg nipis sikit..muakakakakak

nok tu kan abah aku punyerBBB..umah abah aku kat gombak...aku kat shah alam..adakah perlu aku nak pg gombak semata mata nak amik gambo BLEKBERRY BOLD ABAH aku tuk tatapan ko nok...nak ker aku tag ko dlm FB sekali???MUAKAKAKA..ngeeeeeeeeeeeee...ko neh pun....sabo sabtu ni aku godek tepon itew...

Syikin said...

akakak..carek la poket mami hari2 habis homework mau mintak habuan..tak pe mami awak manyak duitkan..heheheh
bestnya dah pandai tulis cine budak yayep ni sket hari lagik kan..dia marah mummy dia cakap ciner..harus pasni mummy dia lak g kelas cina sbb nk paham apa anak dia cakap kan..hehehe

I want to lose weight said...

Takpe..

Nnt apa dia cakap cina..
Aku leh rujuk pada OLI sawsawlady.com

noradzlina.kamdani said...

rajin dak kalep tu ye zel...ikram klu nk tgk tv kene buat keje umah dlu..syaza plak mana de keje umah? keje yg xabis kt sekolah ade le...wa kaka klu keje sek xabis bwk blk umah bkn keje umah ke?