Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 7, 2010

Giler makan benda ni... :)

Aku makan satar ni pertama kali kat Cherating hari tu...
Ezey bawakan on d way dia beli..
Aku makan 2..

Sekali masa kat kabel dasar laut tu..
Depa sajikan satar ni lagi..
Aku makan 6 hokay..

Pastu ptg tu.. kawan aku Mas dtg..
Dia bawa mee colok.. makan lagi benda baru..

Balik semlm tak sempat beli apa2 sbb nak cepat..
Nasib baik asst aku call tanya nak kirim tak..
So, aku kirim RM10 = 28 biji..

Kul 8.30 malam.. aku dapat dah satar ni..
Apa lagi makan sampai tak mahu ler..
Mmg puas hati..

Sedap !!!!!
.
.
.

12 comments:

shila said...

satar mmg sedap kak..lama dh xmkn..dlu msa stdy kat terengganu slalu la mkn...

kak long said...

Zel..correction..MEE CALONG ..
Mee colok... (Colok yg cina wat sembahyang tu aku tau ler) hahahaha

Weh..satar RM10 = 28 bijik..mahal seh..
Tempat aku rm 1 = 4 biji

Nanti mai lagik.. aku bawak ko terus ke gerai sata! hik hik hik

Ika Zulaikha said...

aduhai sedapnya!!
memang sedap, ika pun suka..
manis2 dan lemak2...perghh!
terliur!

kakngah said...

time bulan poser.. param bkt beruntung ada jek jual satar..
bln poser thn ni ko blh serang bkt beruntung.. hiks!!

its me said...

mee colok wat semayang topekong siam lol...

hahah itu satar mane mau dpt sini daa...hadoiiii

Lazyf said...

Satar tuh rasenyer camne ek?Isi dier aper?

noradzlina.kamdani said...

mahal tu... kemaman br rm 4 utk 12 cucuk kt Jb lg cekik darah RM 3 utk 6 ketul..dh le xsesedap yg kt kemaman

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Mee Calong ?!!

Hahaha.. aku main tibai je wei..

Satar ni cam rasa otak-otak..
Tapi otak2 tu cam pahit2 pedas..

satar ni lemak2 manis camtu..
tp isi ikan jugak ler..

aku suker !!!

zn said...

lamanyer tak makan mee calong...
nanti balik kuantan nak cari ler...
ms bulan pose thn lepas penah try beli satar kat param kat kl...
balik umah tgk mentah kat dlm, cam muntah kucing rupenyer..
mmg abis la pahala pose aku hari tu sebab memaki org yg jual tuh...

|| NaFiRaa || said...

ai org ganu.. tapi ai x makan satar..muahahaha.. x tau nape ai leh makan!!

SM said...

Sata paling sedap kat Kemaman... puh bahaya untuk time ni

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ni satar kemaman ler rasanya..