Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 28, 2010

3DFC - Minggu 3

Aku tak start lagi..
Maybe lusa..
Sbb ni berat naik sbb banyak makan...
So, kasi cool down sket sblm mula balik..

Yang lain-lain..
Sila anta result anda.. di emel atau diblog..
Akak nak kutip and publish result esok malam...

Jangan wat-wat lupa taw..
.
.
.

8 comments:

Faizah_Haris said...

udahh update.... hukss3 kuciwaaaa tak byk turunnn ishkkkkk3... liat tul lemak ni nk tebako....

zell yuran faizah bayo sok ek... :D amponnnnn

I want to lose weight said...

1kg - 2 kg tu dah kira ok ler..
kalau turun 5kg.. itu dah dikira paras bahaya taw...

Nisa~ said...

Kak Zel.. dah update~

nasib baik ade penurunan.. hehe

suhaini said...

kak..saye pon dah update..ade PENAIKAN!! maka akan dikenakan PENALTIAN ke???0.1 jek kak..uhuhuhuhu...minggu 3 nih sy pon sama lom stat sebab smlm mkn BBQ ngn byknyer..hahaha,..so lemak2 tegar pon perlu kewl down(cam akak) wahahaha:)

I want to lose weight said...

Penalti akan dikenakan bila..

Berat minggu depan apabila mula 3DFC adalah lebih berat dari minggu ini selepas habis 3DFC

So, tak kena laa..

Akak bakal kena penalti utk minggu ini :((

Naik 1 kilo.... huwaaaaa !!!

Jehan Manies said...

kak zel, how to pay rm20 tuh?? akak punya nombor akaun berapa?

I want to lose weight said...

no akaun MBB...

158088150289 - zalia hezlin

pastu emel detail pembayaran kat threedaydetox@yahoo.com

syida said...

idah pun dah update mgu lepas punya...mgu nie...esok baru mula..reason sama aje dgn geng lain..sabtu jamuan, ahad pie mandi air terjun...makan aje tau