Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 8, 2010

Sudah pandai lukis...

Skang dia dah pandai lukis berbentuk..
Kalau dulu-dulu lukis garis panjang2.. bulat2..
Skang dah tau lukis kereta, buku, pensil, rumput..

Ni jalan keretapi yang tepi-tepinya ada rumput..

Ni dia tuan punya lukisan..
Nanti ada masa..
Aku snap hasil seni dia pada dinding rumah..

Nasib baik masa raya hari tu tak jadi cat umah..
Kalau tak.. mmg ada yg kena ketuk jari..
Dia ni kalau tgh menconteng..
Siap suh aku callkan cousin dia..
Suh datang cepat.. sama-sama nyonteng dinding..
.
.
.

4 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

wakakak terbaek...siap suh call cousin tu...pengcan la nak cat semual...mau due 3 layer ko kene cat sok tu...

I want to lose weight said...

Tunggu laa smpi dia reti yg dinding tu tak leh conteng..

Baru ler mikior nak cat camne

ezza erisa said...

gambar ketapi tu..kalu tak baca caption, ingat mulut boya..kehkehkeh

noradzlina.kamdani said...

xpe..bdk lelaki mmg mcm tu, diorg nk kembang kan otak..biole rumah berconteng sket...xpun belikan kertas lukisan, bio bebas berkarya...