Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 25, 2010

Sesudah 3DFC Minggu ke-2

Ini lah dia bacaan akhir pagi ini..
Agaknya kalau lepas konsert malam tadi aku tak makan nasi..
Mesti lagi ringan dari ini..

Mlm tadi.. abih konsert dalam kul 11.00 mlm..
Ajak Inche Izman round2 dulu..
Maklum ler lama tak berada di KL malam hari..

Kul 12.00 pagi camtu baru balik..
(Maknanya 3DFC sudah tamat)
Smpi Batu 16, perut mmg sudah sedia lapar..
Lagi laa lapar...
So, ajak ler benti makan..

Aku makan nasi putih daging merah + tom yam campur..
Dalam kereta balik tu.. perut punya memulas..
Tak tau nak cakap laaa..
Sampai kena bukak tingkap hokay..
Sbb aku asyik melepas angin je..

Ini laa yang terjadi.. bila perut dah 3 hari kosong..
Tiba2 isi dengan sesuatu yang berat & banyak..
Malam tadi cherry berry smpi 4-5 kali ke toilet..

Oleh itu.. keputusan MINGGU 2 - 3DFC Zel ialah

119.6kg - 118.1kg = turun 1.5kg

Jadi laaa... janji dah turun ;)
Ni susah nak menten 118.1 ke bawah..
Mgu ni Hajah Norlia ada catering 3 hari..
Huhuhuhu....
.
.
.

9 comments:

ejaa said...

wa ade perubahan kak zel~!!

Ms AiReEn MoHd said...

giler bagusss..bak sini resepi ko

eynda said...

Tahniah! :-)

syida said...

tahniah......betullah part nak maintain susah...makan sikit aje, dah naik sikit...
nak kena puasa dulu sebelum start DFC untuk week 2..

QIQA said...

wah..wah..zell cayokkk laaa....

Faizah_Haris said...

ko dah bis ek? hahahah aku jugakk yg lom abihh....takpe3 ari ni lastt....hehehe kembong dah telan buah je ne

suhaini said...

wah!! turun tuh.jeles2..huhu mmg payah nk menten..sgt benar fakta tersebut..kdg2 raser nk p mkn mC D je!! geram..huhuhu

Ieda said...

banyak tu kak dah teruskan usaha..jgn berpaling lagi....

Mia-Ina said...

tahniah kak zel :-)