Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 24, 2010

Hari ini..

Hari ni rasa blur nak tulis apa..
Bengkek dengan proses-proses dubbing
Wishing Upon A Star..
Citer ni dah ler 20 episod.. pastu banyak je masalah..

RATU - aku pos dulu yg lain..
WUAS nnt ler bila dah betul2 siap aku pos asing..

Hari ni hari terakhir 3DFC.. I likeeeeee...

Hari ni punya menu

Breakfast - 2 biji oren + 1 lai + 1 epal

Lunch - maybe tak makan sbb hari ni nak balik awal..

Petang - dah berangan nak bakar ikan selar kecik tu 2 ekor..

Pagi ni aku timbang.. berat ialah 118.9kg
Maknanya baru turun 0.5kg..
Tak berbaloi hokay..
Ni mesti kes

Pisang emas dibawa belayar..
Masak 20 biji di atas peti..
Kena laa makan sebab dah bayar..
Menanggung sakit hati sendiri..

Ececeh.. tak pernah2 aku berpantun..

Anyway, kalau takde hapdet lagi hari ini..
Malam ni aku akan pi konsert Amy Suatu Masa..
Tapi ni bukan konsert betul..
Full dress rehearsal je..
Dapat seat RM300 dengan harga RM100...
Berbaloi-baloi...
.
.
.

3 comments:

syarqiah75 said...

pssttt...sebelum pi konsert singgah2 le kat sini.....(^_^)buleh kju banje mango lassi....

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kak Ju..

Tak sempat ler sbb hari ni masih bekerja smpi kul 5.00 ptg..

Pastu Inche Izman baru nak bertolak dari Mambang.. jemput bini dia kat Tg Malim..

Pastu baru nak ke KL...

Akak detox tak ni?

its me said...

weh mlm ni ker..aku ingat esok....tapi pk balik esok bukan la namnyer rehersal