Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 30, 2010

Nyaman taw....

Memang best kalau budak Ahmad tido awal..
Aku siap selimutkan lagi supaya dia nyenyak tido..
Off tv + lampu.. biar seolah2 dah tgh malam..
So, kalau dia terjaga balik.. dia akan cepat2 tido semula..

Hari ni masih ikut aku ke pejabat..
Mmg tension giler.. tapi apa nak buat..
Kena lak hari ni hujan.. mula2 dia dok kat koridor je...
Sekali lagi aku tgk.. kaki dah masuk dalam longkang..

Puas ler menjerit2 cam orang giler..
Takde dia peduli pun..
Takkan aku nak debik lak dia kat opis kan..
Bawak bersabor banyak-banyak jelah...


Heheheh sudah pasang hokay..
Tapi sejak pasang ni..
Asyik hujan petang membawa ke malam je taw..
Takkan nak jakun sangat lak musim sejuk berecon bagai..
Pasang kipas pun dah sejuk...
.
.
.

No comments: