Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 21, 2011

Tiada lagi...

Masih ingat masak lemak ketam..
Masih ingat rendang ayam..
Masih ingat ayam masak merah..
Masih ingat paprik udang sama sotong..
Masih ingat ikan pari bakar dengan air asam..

AKU LUPA DAH!!!

Huhuhu.. kalau dapat goreng telur dadar..
Itu dah dikira Hasya berada dalam mood baik..
Kalau dapat goreng hot dog sekali..
Tu maknanya Hasya tengah tido-tido ayam 10 minit..

Hari keje takpe lagi..
Mentua aku yang baik akan bekalkan lauk hari-hari..
Merasa laa masak lemak ikan.. kari daging.. kurma ayam..
Sambal sotong.. sayur lemak..

Tapi kalau Sabtu & Ahad..
Kira masak apa sempat jelah..

Inche Izman...

Saya tau anda kuciwa sebab dah pindah sini..
Bini tak dapat masak sedap2..
(sedap ke?!!!)

Takpe.. tak lama nyer..
Tengok Khaleef..
Pejam celik.. pejam celik..
Tetiba dah nak masuk 5 tahun..
Berak, kencing, mandi, makan sumer dia leh uruskan sndr..

HASYA CEPAT BESAR HOKAY!!!
.
.
.

6 comments:

anzalna said...

mmmmphhh... lauk mcm ni..taruk nasi panas ngan kicap pun dedap.... bedal jer... dah nama anak kecik..en. suami sila faham sendiri la yer...

nanti balik nak goreng sosej jugak lah ...buh atas bihun goreng...hahaha.. dah telan air liur kan

noradzlina.kamdani said...

sabo zel..

I want to lose weight said...

tapi kalau makan dengan nasi goreng USA.. buh dging masak merah.. sedap je sosej ni :)

I want to lose weight said...

tapi kalau makan dengan nasi goreng USA.. buh dging masak merah.. sedap je sosej ni :)

Amiizaa2001 said...

sedaplah zel....aku on jerk makan nasi dgn kicap+telor mata:):)

iswatie "colours of life" said...

Hasya nak suruh ko diet...hahahahahaha