Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 23, 2011

Kalau dah kayer...



Hehehehe.. KONON KAYER!!!
Sampai buang-buang duit..

Menggelabah siot!!!

Duit ni aku kuarkan dari purse buh dlm handbag..
Supaya kang senang nak capai masa g isi minyak kete..
Sekali sampai Petronas, gagau punya gagau.. tak jumpa!!

Siap call asst aku suh cari bawah2 meja..
Kot laa duit tu bersayap tiba2 terbang kuar beg..
Dia kata takde...

Pastu sepanjang malam laa..
Dok kaji mana laa pergi duit tu..
Dekat2 kul 6.00 pagi..
Baru dapat ilham..

Sebab semlm.. lepas Khaleef makan roti..
Dia campak plastik roti tu dalam handbag aku..
Pastu sebelum balik.. aku buang plastik2 tu dlm tong sampah..

Pagi ni g keje dengan satu niat je..
Nak bongkar tong sampah cari RM50 tersebut..
Memang tepat sekali...

RM50.00 hokay.. cukup untuk membuatkan aku tido tak nyenyak..
.
.
.

9 comments:

mama maman said...

mujur takde org lain jumpa... kalu tak... tak tau la....

mama iris said...

uishhh......mujur..mujur....

m.q said...

byk tu rm50.00 huhuhuh

Amiizaa2001 said...

jumpa kat mana zel?

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Alhamdulillah..memang rezeki kamu lagi zel..%o tu banyak weh bajet minyak aku 2 minggu hhe

Kaseh said...

mak aii zell.. byk tuhhhh...mueheheh

I want to lose weight said...

Tu ler.. nasib baik jumpa..
di kala-kala zaman merudum ni..
RM50 tu cam RM500 taw

SYANI said...

Ni maksudnya ko tak leh kaya sangat, sebab nanti ko buang duit dalam tong sampah....hehehehe, Silap haribulan tukang kutip sampah yang kayo..

yatt said...

haha kelakar la kak...tp memang ye.. mesti jenuh pikir kan? opss niway salam kenal..:-)