Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, March 18, 2011

Susah nak jangka..

Pagi ni ntah hape tak kena..
Minah ni bantai mengamuk sampai sejam lebih..
Itu tak kena.. ini tak kena..

Hairan sket dengan dia ni..
Susah nak pahamkan pe'el dia..
Asyik berubah-ubah..
Skang ni style siang wat hal..
Malam tido lena..

Siang sampai aku nak watpe pun tak boleh..
Even dia tengah tido..
Kalau aku bangun kejap pi kencing..
Dah boleh mengundang dia mengamuk sakan..

Nak kata lapor.. minum smpi termuntah-muntah..
Perut kembung.. terkentut selalu..
Takkan pening kepala kot?
Baby boleh pening ke?

Rimau dah mengaum..
Aku dah miang sangat ni nk angkat buai karan..
Dah tanya kedai.. katanya sekali dengan buai + free kain buai..
Bersamaan RM250.00...

Tapi tu ler..
Kalau dah di ajor kat umah aku ni berbuai letrik..
Kang kesian pulak kat kak ipar ngn mak mentua aku..
Nak kena henjut lak dia cm buai karan henjut..
Lagi satu hape keje tak jadi..

Tapi.. (tapi lagi...)

Boleh kot.. aku pasang karan tu smpi dia tido..
Pastu off..
.
.
.

5 comments:

-iLLa- said...

ku pakai buai karen kak..utk budak 2 org tuh...tp depa xnak naik buai..adam naik sampai 7m jek..addin lgsg xnk..gayat kekdahnya..
tapi..budak tido buai neh lena kan...senang nk bt keje..

aQueen said...

cuba kak zel ajar tido meniarap..! anak2 aQueen 3 orang sumer ajar tido meniarap dari kecik..diaorang tak mudah terjaga..perut tertekan tu buat dia lebih selesa..angin pun tak masuk.. ehmmm..tp itu pandangan jer..terpulang la nk follow ke tak..hehe..

I want to lose weight said...

dah cuba bagi dia meniarap..
lagi dia mengamuk..

armouris said...

info tentang perut kembung di SIHAT SELALU - Masalah Perut Kembung

noradzlina.kamdani said...

cuba hang tuam2 perut hasya lepas mandi..w/pun dh lbh 2 bln..mgkn bole membantu