Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 22, 2011

Pergi sekolah kemain hensem.. Balik sekolah..

Tu kalau kening dah bercabang dua..
Maknanya memang sakit ler tu...

Sampai-sampai sekolah dia semalam..
Kawan-kawan dia terus berkejar ke mami..
Semua mengadu yang Khaleef jatuh..
Igtkan jatuh sikit je...
Sekali tengok baju ada darah..
Tgk muka dah bonyek semacam..

Budak yang dikatakan menolak Khaleef..
Laju je keluar pi kat kereta mak dia..
Takut laa tu.. mami Khaleef kan besar cam raksaksa..
Kalau aku pun.. laju-laju aku cabut :)

Cikgu dia pun cepat2 mai kat mami..
Cerita keadaan yang sebenarnya..
Aku cool je..
Dulu kat sekolah lama pun pernah jadi camni..
Nenek dia yang over marah cikgu :)

Biasa laa kan.. bebudak.. tak ko tolak aku.. aku tolak ko..
.
.
.

4 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

siannn khaleef:):)

noradzlina.kamdani said...

pedih tu nk mkn n minum...

m.q said...

sian abg kalep

AisNy said...

sikit jer tu... khaleef kan hero... ultraman lagi tu... lawan resakser... tuh baru jatuh sket jer... nanti baik laa tuh...