Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 21, 2011

Sudah dapat uniform :)



Uniform sekolah ni.. custom made lagi..
Sayangnya suar cam akan senteng tak lama lagi..
Murah je.. RM20 sepasang..

Kat sekolah lama..
Dah ler buruk je uniformnya..
Saiz pun tak betui..
Rm30.00 sepasang..

Kasut sekolah je belum beli lagi..
Ada kawan2 dia yang pakai kasut sekolah..
Tapi ramainya pakai selipar je..
Takpe training awal2 pakai kasut sekolah..

Tahun depan, cadangnya nak masukkan dia Pra-Sekolah..
Layak dah kalau tahun depan..
Kan mami dia lepas 30 Jun ni jobless :)
.
.
.

6 comments:

ratusiput said...

kalau kt jb ni pra sekolah lg bagus dr tadika sbenarnya.masa anak aku test masuk drjah satu...yg dpt markah tggi sme dr pra sekolah.dari tadika mak ai...markah memain sama mcm dorang skolah tadika main2 jugak.eh unipom khaleef sama la ngan uniform anak aku yg kecik cuma tang kancing baju tu takla kale pepel gelap.tang kolar je kale pepel gelap.

Hafiz said...

Ok laa tuh Khaleef... Comel laa Pak Ngah tengok... :)

AkUiStInI3 said...

kak zel..sblm baca entry akak ni..mcm x perasan yang beruniform tu khaleef...la..mcm dah besar jer dia beruniform mcm tu..hhehe

noradzlina.kamdani said...

zel: klu kt pilah ni...pensyarah jek yg anto ank masuk pra skola...aku pun anto ikram skola pra skola..murah, kurikulum diorg pun ok, cikgu aku tgk kreatif, mkn minum percuma (k'jaan tanggung)...tahun ni aku bayo rm 45 jek tu pun utk duit t-shirt n baju melayu ...yg len xde bayaran..alhamdulillah.
improvement blajo pun dh semakin bagus dak ikram tu

I want to lose weight said...

kat sini saingan sengit giler nak masuk Pra-Sekolah.. kena pakai org dalam jugak :))

Kalau belah2 s'gor takde hal.. sebab Hajah Norlia banyak kroni..

Belah2 tg malim ni susah sket :(

Natrah Norlin said...

suka tengok posing gamba kedua..gaya kaki tu..kelass la khaleef..comel :D