Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 14, 2015

Hasya & Speedo ketat...


Minah ni kan malam tadi terantuk meja..
Natijahnya..
Hari ni tak nak laa dia pergi sekolah..

Aku ada bincang dengan cikgu dia hari tu..
Apa penyebab dia tak suka sekolah..

Cikgunya kata..

Dia selalu komen BORING !!

Adoiyai... baru setengah tahun sekolah tu..
Dah boring...

Dia kalau boleh nak belajar menyanyi je hari-hari..

Adakah dia bakal sertai Ceria Pop Star?!!

Mintak selisih malaikat 44...

Aku ada tengok laa buku kerja Hasya kat sekolah..
Selama ni mmg tak tengok sbb bukunya tak boleh bawa balik..
Kat sekolah..
Dia masih belajar garis-garis..
Buat garisan ombak-ombak..
Buat bulatan..

Kat rumah pulak..
Dia dah belajar tulis abjad..
Ada buku latihan dia..
Cikgu suruh buat garis-garis..
Dia pi tulis huruf2 yang dia tahu..

Agaknya tu pasal ler dia bosan..

Ikutkan aku takde paksa dia belajar pun kat rumah..
4 tahun baru kot!!

Tapi setiap kali abang kena belajar atau buat homework..
Dia sendiri yang ambik buku menulis & melukis..

Kembali kepada baju renang ketat tersebut..
Aku nak jual tu..
Sapa nak beli boleh whatapps aku.. 0125865752
Siapa cepat dia dapat

Jarang pakai.. yelah.. sapa pulak yang berenang setiap hari :)

Brand - Speedo
Saiz - 2-3 tahun
Condition - 8.5/10 (takde stain... takde koyak.. tidak berbulu)
Harga - RM20 termasuk Pos Laju (lebih kurang baju shj = RM13.00)



.
.
.

2 comments:

anyss said...

assalamualaikum,
kecik2 lagi dah bosan pi sekolah. ciannya dia

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/