Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, December 3, 2008

I Love Putrajaya




Seharian melayan REWARD kat Putrajaya.... Gambor atas ittew adalah actual food yang aku dah MR layan kat meeting tahunan PID kat KTAK. Walaupun makanannya ala2 taraf hampas kelapa gitu... dengan meja berkurap sana-sini, tapi kami masih makan dengan gumbiranya.


Atas sebab MR layan reward, aku pun tumpang sekaki laaa... balik tu siap singgah Tesco Ampang lagi. Jalan dalam Tesco tu ala kadar, pastu tiba2 MR bagi cadangan bernas "Jom kita makan nak?!!!" Tentu laa NAKKKKKKKK



Nilah pilihan hati kami sumer.. Rasanya semenjak aku ala2 diet ni, WITHOUT FAILED !!! once a week mesti layan KFC.


MR ngn kawan kami Ms Ezey tengah khusyuk mentelaah KFC... hua hua hua...

Sampai je rumah, berkelibut aku cari timbang.. Mana laa nak tau kot-kot cecah balik 130kg. Mahu mak aku hempuk ngn timbang cap Camry ni.

Tepuk.. Tepuk... Tepuk... (tepuk peha ala2 citer Little Einstein).. bukan naik ye kawan-kawan. Tapi turun lagi 500g. Sebab aku timbang sabtu hari tu, nilainya ialah 124kg. Ni setelah aku turun naik lebih dari 6 kali, keputusannya masih sama iaitu 123.5kg. Lalu, berterima kasih laa kepada Bee Pollen dan Proimunise yang telah menghalang segala apa yang aku kedarah menjadi KILOGRAM !!!! I like....
.
.
.

No comments: